וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "מקווה שלא נגיע לסיטואציה ששחקנים יורדים מהמגרש"

30.3.2017 / 8:50

מאמן מכבי חיפה מתכונן למשחק בשבת, בצל האיומים של היריבה בית"ר ירושלים: "שמח שהחזירו להם את הנקודות". לוזון ממשיך להאמין ברוקאביציה, עטר ומנחם תורגלו, נמשכים המגעים עם קליין

עריכה: מתן חדד

אחרי האסיפה שערך בה ביקר את השחקנים והודה שטעה במערך איתו שיחק מול הפועל באר שבע, גיא לוזון החל לגבש את ההרכב לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. המאמן נוטה לפתוח עם שלושה קשרים במרכז השדה (אלושי, ואצק ובריק ששב לאימונים מלאים) ועם שני שחקני אגף - גילי ורמוט וניקיטה רוקאביציה.

האוסטרלי עדיין מחפש שער שדה ראשון העונה בליגה ומקבל אשראי רחב מהמאמן מאז שהגיע למועדון - הוא פתח בארבעה מתוך חמשת המשחקים כשרק פציעה לפני המשחק מול הפועל רעננה מנעה ממנו לפתוח בהרכב. בכל ארבעת המשחקים, אגב, רוקאביציה הוחלף. "גיא לוקח סיכון מסוים. לא כל מאמן היה נותן לניקיטה כל כך הרבה אמון במצבו", הסביר אחד מחבריו. "מצד שני, אם מכבי חיפה תוכל להרוויח אותו בחזרה, וגיא מאמין שזה יקרה אחרי הגול הראשון, זה יהיה נהדר".

עוד בנושא:

המגן האוסטרי פלוריאן קליין מועמד למכבי חיפה
גיא לוזון ערך אסיפה וביקר את השחקנים ואת עצמו

על פי האימון לוזון מתלבט לגבי שתי עמדות - המגן השמאלי, שם תורגל אתמול סאן מנחם שבהמשך הוחלף על ידי שי בן דוד, ועמדת החלוץ בה תורגל אלירן עטר ובהמשך הוחלף בעמית זנטי ובמוחמד עוואד. הבוקר אמור המאמן לתרגל את ההרכב המלא כשעוד קודם לכן הוא יכנס מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

במועדון אישרו אתמול את המגעים עם המגן הימני של שטוטגרט ונבחרת אוסטריה, פלוריאן קליין, והמגעים עימו נמשכים. כפי שכבר פרסמנו, סדר העדיפויות של המאמן לגבי עמדת המגן השמאלי כולל את אופיר דוידזאדה וטאלב טואטחה, שמבוקשים גם במכבי תל אביב ואחר כך את שחקני מכבי תל אביב. לוזון רוצה גם קשר אחורי זר וחלוץ.

טור כריסטיאן קרלסן יחזור בקרוב מאוד לישראל וייפגש עם שחר.

שחקן מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה. יוסי ציפקיס
לוזון מנסה להרוויח אותו. רוקאביציה/יוסי ציפקיס

גיא לוזון התייחס במסיבת העיתונאים לערעור של בית"ר ירושלים: "מי שמשיג את הנקודות על המגרש, הנקודות צריכות להישאר אצלו. אני שמח שהחזירו לבית"ר את הנקודות ומקווה שלא נגיע לסיטואציה ששחקנים יורדים מהמגרש כי כל השבוע אנחנו עובדים ומתאמנים כדי לשחק. כמו שאני מבין, בית"ר עושה הכול על מנת למגר את התופעה ואין מקום לגזענות".

עוד הוסיף לוזון: "יש לנו מה להציע בפלייאוף העליון. הדבר היחיד שמעניין אותי זה לשפר את איכות המשחק שלנו. יש לנו עוד הרבה מה לשפר, ואני מנסה לעשות את זה. לגבי העונה הבאה עוד אין החלטות, כולם באותה סירה ובסוף השנה נחליט בנוגע למי שהיה טוב ומי שלא סיפק את הסחורה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully