וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים חיים טולדנו יעניק מלגה חודשית לג'ודוקא גולן פולק

29.3.2017 / 18:18

הג'ודוקא יהנה ממלגה דומה לזו שקיבלה מטולדנו אירה ויגדורצ'יק, והוא ירצה במגוון נושאים לעובדיו של האיש העסקים. טולדנו: "הספורטאים הללו מייצגים את כל מה שטוב בחברה הישראלית"

ג'ודוקא גולן פולק. חיים טולדנו, מערכת וואלה! NEWS
גולן פולק מעניק הרצאה/מערכת וואלה! NEWS, חיים טולדנו

איש העסקים חיים טולדנו יעניק מלגה חודשית לג'ודוקא האולימפי גולן פולק, בדומה להסכם הכולל חסות והרצאות שחתם מול המאמנת האולימפית אירה ויגדורצ'יק. פולק ייהנה ממלגה חודשית וירצה מול עובדיו של טולדנו, במגוון נושאים הכוללים – התמודדות עם ספק, הצבת יעדים, התמודדות עם כישלונות ועוד.

טולדנו מעורב בספורט הישראלי, הוא תרם בעבר לבני סכנין ונמנה בין נותני החסות של מכבי תל אביב בכדורסל. המלגות אותם מעניק לספורטאי הישג מאופיינות בכך שניתנות בתמורה להרצאות הספורטאים למנהלים של עסקיו של טולדנו ולא בתמורה לקמפיין שיווקי.

חיים טולדנו: "גולן פולק, אירה ויגדורצ'יק וכמוהם ספורטאים ומאמנים נוספים, מייצגים את כל מה שטוב בחברה הישראלית. מצוינות, הישגיות, התמדה, דבקות במטרה ועוד, כל אלו ערכים הטובים למדינה כפי שנכונים לעשייה עסקית בריאה ופורייה. מעבר לעזרה לספורט הישראלי, אני מרגיש שאני מרוויח מעצם חשיפת האנשים עימם אני עובד לדרך חשיבה ופעולה בלתי מתפשרת שכזו. אני מאמין שנפנה לספורטאים נוספים."

  • עוד באותו נושא:
  • גולן פולק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully