וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב ממשיך להתאושש ללא דיוויד בלאט: "השינוי הכי גדול - טיירון לו"

כוכב קליבלנד רושם העונה את ממוצעיו הטובים ביותר מאז הגיע למועדון ולטענתו, השיפור הגיע אשתקד, עם פיטוריו של הישראלי: "משהו היה צריך לקרות בקבוצה. טיירון שם אותי במקומות הנכונים"

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו לצד קווין לאב. AP
היחסים טובים מתמיד. לאב ולו/AP

קווין לאב חזר לפני כשבועיים לפרקט, אך גם זה לא ממש עזר לקליבלנד לצאת מהתקופה הרעה שעוברת עליה. אף על פי כן, כוכב הקאבס מרוצה ממעמדו החדש - מעמד שהגיע, לטענתו, ברגע שדיוויד בלאט הוחלף בטיירון לו באמצע העונה שעברה.

"השינוי הכי גדול הוא טיירון לו", סיפר לאב לפודקאסט של העיתונאי כריס מאניקס. "הוא שם אותי במקומות הנכונים, הוא ניגש אלי מיד אחרי שמונה בעונה שעברה ואמר לי פשוט להיות עצמי, לא לפחד להיות עצמי, פשוט לשחק את המשחק. הוא הראה לי איפה אני יכול להיות אפקטיבי, וזה הקל עלי. ברגע שהוא מונה, הרגשתי מצוין ונינוח. לא איבדתי ביטחון, אבל ברגע שהוא קצת דועך, זה מקלקל לך את היעילות והגישה".

לאב הוסיף והסביר: "לא הייתי רגיל לשחק על קשת השלוש כל כך הרבה, לא הייתי רגיל להיות מחוץ לצבע ורחוק מהסל. טיירון דוחף אותי ללכת לכיוון הסל ולקחת את כל הריבאונדים. אחד הדברים הראשונים שהוא אמר לי זה שאני צריך להיות הריבאונדר המוביל שלנו כל ערב, וזו מנטליות אחרת לגמרי".

הפורוורד שמעמיד העונה את ממוצעיו הטובים ביותר מאז הגיע לקליבלנד (19.3 נקודות ו-10.9 ריבאונדים לערב) נשאל האם הקבוצה היתה זקוקה לפיטוריו של בלאט כדי להצליח, והשיב: "אני לא יודע. לבלאט היה מאזן מצוין, היינו ראשונים במזרח, אבל משהו היה צריך לקרות. אני לא יודע אם פיטורים, אבל זה מה שקרה ובסוף זכינו באליפות. היו פעמים ששיחקנו מול קבוצות שלא היו צריכות לנצח אותנו, ובעטו לנו בתחת. היינו צריכים להגדיר את התפקידים שלנו, וכולם היו צריכים להבין שזה לא יימשך לנצח, הכל כל כך שביר ויכול להילקח ברגע".

על לברון ג'יימס, איתו יחסיו של לאב השתפרו לאורך השנים, אמר: "הוא לא לוקח את הכישרון שלו ומתת האל שלו כמובנים מאליהם. זה מדבק. הוא מגיע מוקדם לחדר הכושר, נשאר מאוחר, מטפל בגוף שלו. אותו דבר בכל הנוגע למנהיגות, הוא תמיד מהווה דוגמא, תמיד מנסה להשתפר".

עוד בנושא:

מאחורי בלאט: טיי לו ממשיך להפסיד ומצהיר על "התכנית הסודית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully