וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר לשחקני הפועל חיפה: "רק מי שירוץ ויעבוד ישחק אצלי"

29.3.2017 / 13:44

לאור המצב, המאמן שוחח עם השחקנים. בנאדו ותורג'מן עדיין מועמדים מובילים, אך פנייה לשניים תיעשה לאחר הבטחת ההישארות. גורם על ביטול החופשים: "שהשחקנים יפנימו טוב את המצב"

ניר קלינגר מנהל מקצועי הפועל חיפה. מגד גוזני
"היום הרגשתי שאתם בטירוף באימון, ורק מי שירגיש שהוא בטירוף עד המשחק יעלה בהרכב". קלינגר/מגד גוזני

בהפועל חיפה החליטו להתחיל בהכנות לעונה הבאה רק לאחר הבטחת ההישארות בליגה ומתכוונים למנות את המאמן הבא עוד העונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שניים משלושת המועמדים המובילים הם אריק בנאדו ועמיר תורג'מן. עד כה פנה המועדון לבנאדו, אך טרם הוגשה כל הצעה רשמית. "הדבר הכי חשוב עכשיו הוא להישאר בליגה. אם ננצח בקריית שמונה, נתחיל בהכנות. אם לא, הכל יידחה", אמרו בחיפה.

לאחר שיום החופש בוטל ובמקומו נערכה אסיפת וידאו במסעדה בחיפה, במועדון הסבירו מדוע המדיניות במהלך התקופה האחרונה היא לבטל את ימי החופשה של השחקנים. "אחרי ההפסד לאשקלון נערכה שיחה בין קלינגר ליואב, שביקש ממנו לרדת לקווים. זאת הייתה ההחלטה הראשונה שנועדה לזעזע את המערכת. ההחלטה השנייה שהתקבלה היא לערוך כמה שיותר אימונים ומשחקי אימון במהלך הפגרה כדי שהשחקנים יפנימו טוב יותר את המצב שאליו נקלענו. יש עדיין שחקנים חושבים שההישארות מובטחת", אמרו במועדון.

קלינגר הקרין אתמול תקצירים ממשחקי צ'לסי והסביר על השיטה של אנטוניו קונטה. היום בסיום האימון ניגש המאמן לשחקנים ואמר להם: "ערבבתי בניכם היום כי עדיין לא גיבשתי הרכב. רק מי שירוץ ויעבוד קשה, ישחק אצלי, ומי שלא ישקיע לא יראה דשא. היום הרגשתי שאתם בטירוף באימון, ורק מי שירגיש שהוא בטירוף עד המשחק יעלה בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully