וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יוסי דורה יסייע לקלינגר, אך לא יוכל לקבל תפקיד רשמי

27.3.2017 / 8:54

הקשר לשעבר מונה כעוזר, תביעה מול הביטוח הלאומי מונעת ממנו להעביר אימון. השחקנים תוהים האם המתיחות עם קלינגר בעבר תשפיע. במועדון מאשרים: בנאדו, זדה ותורג'מן מועמדים לעונה הבאה

בהפועל חיפה הודיעו ליוסי דורה כי הוא מקבל את תפקיד עוזר המאמן תחת ניר קלינגר אך נראה כי הוא לא יוכל לקבל תפקיד רשמי בקבוצה לפחות עד תום העונה. הסיבה: דורה מנהל תביעה מול הביטוח הלאומי ולכן נאסר עליו להעביר אימון או לעלות על כר הדשא. בשלב זה, דורה יסייע לקלינגר ויתרום מנסיונו לחדר ההלבשה, אך בדומה למקרה גל כהן, הוא לא יוכל להיות מוגדר כבעל תפקיד רשמי בהתאחדות עד שהעניין יוסדר מבחינה משפטית.

שחקני הקבוצה תהו אתמול האם המתיחות בין הקשר למאמן בעבר תשפיע. לטענתם, דורה ניהל בעבר מאבק נגד קלינגר כשאימן את הקבוצה בקדנציה הקודמת. ראוי לציין כי דורה וקלינגר שוחחו לפני האימון אתמול על חלוקת העבודה בניהם, אך הקשר לשעבר צפה באימון מהצד. "לקלינגר אין ממש ברירה. כץ הודיע לו שהוא רוצה את יוסי בקבוצה ובזה העניין נגמר", אמרו אתמול גורם במועדון.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, מלבד אריק בנאדו שנחשב למועמד מוביל לקבל את תפקיד המאמן בעונה הבאה גם שמותיהם של ליאור זדה ועמיר תורג'מן עלו. במועדון אישרו כי השלושה נמצאים ברשימות. לאחרונה עלה הרעיון לקחת מאמן צעיר לעונה הבאה שיעבוד תחת קלינגר. "בנאדו היה אחד המועמדים לאחר עזיבת אלי כהן, אבל קלינגר לחץ להביא איתו את דני גולן. הוא בהחלט אחד המועמדים שלנו", אמרו במועדון. בהפועל חיפה התרשמו מניהול המשחק של זדה במהלך המשחק בין הקבוצות בגביע. המאמן, המיוצג על ידי אדם קידם בשלוש השנים האחרונות, נמצא במעקב של כץ.
דני גולן שוחח אתמול עם השחקנים ואמר להם: "היו לנו תקופות יפות יחד. החלטתי כבר בשבוע שעבר להתפטר מהתפקיד. אני מאחל לכם בהצלחה". קלינגר לקח את רשות הדיבור ואמר: "זה רגע לא פשוט עבורי. אני מכיר את דני הרבה שנים, הוא איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. מהיום אין איחורים לאימונים. הכל עובר דרכי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully