וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר הסכים לאמן עד תום העונה, דני גולן יתפטר היום?

23.3.2017 / 7:50

בהפועל חיפה עדיין ממתינים להודעה של המאמן הנוכחי, שנוטה לשים את המפתחות. כץ: "אני לא מחזיק אף אחד בכוח, צריך לדאוג להפועל חיפה". שחקנים: "דני שתק כל המשחק, אפשר להבין אותו". שכטר סובב את ברכו במהלך האימון, פונה לבית חולים וייעדר כשבועיים

המנהל המקצועי של הפועל חיפה ניר קלינגר. מגד גוזני
יעמוד על הקווים עד לתום העונה. קלינגר/מגד גוזני

ביממה הקרובה זה אמור להפוך לרשמי: ניר קלינגר, שהעביר את שני האימונים האחרונים של הפועל חיפה, הודיע לבעלים יואב כץ כי הוא מסכים לשמש כמאמן עד תום העונה מה שצפוי לסלול את דרכו של דני גולן החוצה. היום (חמישי) צפויה להתקיים שיחה בין גולן לבעלים בה יודיע המאמן סופית על כוונותיו, כשההערכה היא שיתפטר לנוכח המצב החדש. כזכור, כבר אתמול אמרו שחקנים בקבוצה כי גולן צריך להתפטר מתפקידו לנוכח המצב הקיים. המאמן הגיע לשני האימונים האחרונים וסיפר למקורביו כי הוא נוטה לשים את המפתחות ולהתפטר.

שחקנים בהפועל חיפה סיפרו לאחר משחק האימון מול הנוער (4:1 לבוגרים) אמש: "זה היה משחק אימון פשוט הזוי. דני שתק כל המשחק והעיר אולי פעם אחת. אפשר בהחלט להבין למה הוא רוצה ללכת. אם קלינגר ישנה משהו? את זה נדע רק בסוף העונה".

עוד בנושא

הפועל חיפה תפנה לאריק בנאדו, מסתמן: יוסי דורה ימונה לעוזר
עכשיו זה רשמי: קלינגר העביר את אימון הפועל חיפה יחד עם דני גולן

דני גולן מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שתק כל המשחק. גולן/אדריאן הרבשטיין

"אני לא מתכוון לפטר אותו. אבל אני לא מחזיק אף אחד בכוח. התפקיד שלי הוא לדאוג להפועל חיפה", אמר כץ בשיחה מוושינגטון. כץ החליט שקלינגר ישמש כמאמן עד תום העונה, כך שבשלב הזה הוא לא מתכוון למנות מאמן אחר. לקראת חג הפסח כץ יגיע לארץ וישוחח עם קלינגר, כשעל הפרק נמצא עתידו של המנג'ר, שאמור להפוך עד אז למאמן. כץ רוצה להביא להפועל חיפה מאמן לעונה הבאה. מלבד אריק בנאדו, עימו מתכוונים במועדון להיפגש, עלו מספר שמות של מאמנים צעירים בניהם ליאור זדה ועמיר תורג'מן. "כך או כך, כל מאמן שיגיע יצטרך להבין שיוסי דורה עובד תחתיו", אמרו במועדון. דורה יהפוך לעוזר מאמן לאחר שהבהיר לראשי המועדון כי הוא מתכוון לתלות את הנעליים בתום העונה.

ענר שכטר סובב את ברכו במהלך האימון ופונה לבית החולים רמב"ם. בעקבות הפציעה, האימון שהיה קרוב לסיומו, הופסק. הקבוצה הודיע כי שכטר שוחרר לביתו לאחר שעבר צילום רנטגן בברכו וסדרת בדיקות ברמב"ם. הבדיקה הראשונית העלתה כי אין קרע ברצועה הצולבת או שבר בפיקת הברך. השחקן הצטווה לנוח מכל פעילות במשך שבועיים ובימים הקרובים יעבור צילום MRI.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully