וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יצאה לברצלונה עם 10 שחקנים בלבד, בגאצקיס: "נראה איך נשחק"

29.3.2017 / 12:50

הצהובים ייאלצו להסתדר ללא סילי, גאודלוק ומילר מול הקטאלנים (חמישי, 22:00, 5+ לייב). המאמן נשאל על עתידו: "אין לי מה להגיד על זה, זה רחוק ממני"

צילום מסך

מכבי תל אביב הגיעה הערב (רביעי) לספרד לקראת המשחק מחר מול ברצלונה (חמישי, 22:00, 5+ לייב). הצהובים ערכו אימונים עם סגל חסר, לאחר שיצאו למשחק החוץ ללא די גי' סילי, אנדרו גאודלוק וקווינסי מילר הפצועים, ואיינארס בגאצקיס ייאלץ להתמודד עם עשרה שחקנים בכירים בלבד.

"באימון האחרון היו מעט שחקנים על הפרקט", אמר המאמן איינארס בגאצקיס. "הסגל שלנו חסר, אבל נראה מי יהיה כשיר ומי לא. אז נוכל להחליט איך נשחק מבחינה טקטית. ניתן לגארדים שלנו, גל מקל והגארד החדש, ויקטור ראד, כמה שיותר אנרגיה".

בגאצקיס נשאל על עתידו: "אין לי מה להגיד על זה. אני עושה את העבודה שלי ומתעסק בהווה. אין סיבה להתייחס למה שקורה בעונה הבאה. זה רחוק ממני.

"יש כמה שחקנים חסרים אבל נעשה את המיטב", אמר ויקטור ראד. "ברצלונה קבוצה טובה ומוכשרת והיא תמיד מסוכנת, גם היא היא חווה עונה פחות טובה ביורוליג השנה. הם עדיין רוצים לנצח וגם אנחנו רוצים, גם אם אנחנו לא עולים שלב אנחנו רוצים להשיג כמה שיותר ניצחונות ובדרך יפה במשחקים שנותרו ביורוליג".

עוד בנושא

דיווח: שאראס ידרוש לפחות 700 אלף יורו לעונה ממכבי תל אביב
הכי רחוק מברצלונה: על עונת הבלהות של קבוצת הכדורסל של ברצלונה
מכבי תל אביב: "שאראס או טרינקיירי לא יסכימו שיכפו עליהם סגל מוכן"

מזל טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully