וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "שאראס או טרינקיירי לא יסכימו שיכפו עליהם סגל מוכן"

24.3.2017 / 8:51

מאמן ז'לגיריס קובנה שנחשב למועמד מוביל להגיע ליד אליהו הסתחבק עם דייויד פדרמן, אך גם הוא וגם מאמן באמברג ידרשו לבנות את הסגל. ויקטור ראד: "מי שכאן צריך לקחת את ההזדמנות"

ברני ארדוב

1. הצבע השולט ביציעים: כחול

מכבי תל אביב ממשיכה לחשב את קיצה לאחרון במפעל הירוליג בצורה מביכה למדי. אמש (חמישי) הובסו הצהובים 93:77 ביד אליהו לז'לגיריס קובנה וחזרו לסורם לאחר הניצחון הדרמטי והמפתיע על פנרבחצ'ה. ביציעים שלט דווקא הצבע הכחול - צבע הכסאות המיותמים, זאת לאחר שאוהדים רבים החליטו שלא להגיע למשחק. לא מעט מאלו שהחליטו כן להגיע שרקו בוז ברבע האחרון ואף נטשו בדקות האחרונות בהפגנתיות את האולם. חלק מהאוהדים חיכה לשחקנים בסיום והסביר להם בדיוק מה הוא חושב על ההופעה המאכזבת בפרט, והעונה המאכזבת בכלל.

עוד בנושא:

יורוליג: ז'לגיריס קובנה הביסה 77:93 את מכבי תל אביב בהיכל
איינארס בגאצקיס: "הקבוצה לא שמרה", האוהדים שרקו בוז ונטשו

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מי היה מאמין שכך תיראה סוף העונה?/ברני ארדוב

2. התנאי של שאראס, טרינקיירי ומאמנים אחרים

בעוד על הפרקט התנהל לו בעצלתיים עוד משחק משמים על הפרקט, רוב העניין היה על הקווים. מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'יוס הוא מועמד מוביל לאיוש עמדת המאמן של מכבי תל אביב בעונה הבאה. מן הסתם, בין ההסתחבקויות של הליטאי עם הבעלים דייויד פדרמן ולחיצות הידיים הלבביות במתחם חדר ההלבשה לפני ואחרי המשחק, גם השחקנים הצהובים עצמם תהו: האם זה אכן המאמן הבא?

כפי שפורסם כאן, מאמן נוסף שזוכה להערכה רבה במועדון הוא אנדראה טרינקיירי מבאמברג. בגזרת החתמת השחקנים יש קיפאון כעת, כשאחת הסיבות לכך היא רצון לא לכפות על המאמן הבא החתמות בניגוד לרצונו - אולי לקח מהעונה שעברה, בה לא מעט מאמנים לא היו מעוניינים להצטרף לקבוצה ובה רוב הסגל כבר היה סגור. "שאראס או טרינקיירי לא יסכימו שיכפו עליהם סגל מוכן", הסביר גורם המעורה בנעשה. "שניהם העבירו את המסר כבר בעונה שעברה כשבדקו לגביהם". הליטאי ישב אתמול עם מספר אנשים במכבי ועוד קודם לכן, במסיבת העיתונאים, אמר: "טוב יהיה לשבת איתם לארוחת ערב. הם היו חלק מהחיים שלי ויש לי הרבה חברים איתם אני שומר על קשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שארונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. ברני ארדוב
גם בעונה שעברה דבק באותה עמדה. שאראס/ברני ארדוב

3. גל מקל: "הגענו חסרי אנרגיות"

האווירה בחדר ההלבשה היתה מדוכדכת, כרגיל. די ג'יי סילי הפצוע מיהר לעזוב בסיום המשחק וכך גם קווינסי מילר, שצפוי להצטרף לאימונים בעוד כשבוע. ויקטור ראד אמר לוואלה! ספורט: "ז'לגיריס שיחקה חזק, רצה, היה קשה לשמור עליהם 40 דקות ולכן הפסדנו. הם עשו את הדברים שלהם וזה עבד, נתנו להם יותר מדי ריבאונדים. היו לנו המון משחקים, אבל זה לא גורם לעייפות או להפסד. יש לנו פצועים, אבל מי שכאן צריך לעשות את המיטב ולקחת בשתי ידיים את ההזדמנות שיש לו, לשחק טוב ולתרום. אנחנו עדיין רוצים לנצח את המשחקים שנותרו ביורוליג, ולהמשיך טוב את הליגה הישראלית".

גל מקל סיכם: "היינו אחרי שני ניצחנות, חבל שזה נעצר כי היינו בסוג של מומנטום. הגענו חסרי אנרגיות, לא יודע אם זה לוח הזמנים המטורף, אבל לא היינו בחדות של בדרך כלל. חבל. ממשיכים הלאה. ביום ראשון יש כבר את חולון. יש עייפות כי אנחנו במשחק רביעי בשבוע, אבל אנחנו צריכים למצוא את האנרגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully