וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "הקבוצה לא שמרה", האוהדים שרקו בוז ונטשו

23.3.2017 / 22:58

מאמן מכבי תל אביב התקשה להסביר את התבוסה הביתית, שגרמה לאוהדיה לעזוב עוד לפני הסיום: "אין סיבה אחת להפסד הזה, אך סוג הגנה לא עבד". שאראס: "היה טוב לשבת עם החברים ממכבי ולדבר"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב קיוותה שהניצחון הדרמטי על פנרבחצ'ה ביום שלישי, גם אם היה חסר חשיבות עבורה, יוציא אותה לדרך חדשה לקראת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה ביורוליג. התקוות הללו התפוגגו הערב (חמישי) עם תבוסה ביתית 93:77 לז'לגיריס קובנה ושרונאס יאסיקביצ'יוס, שזיכתה את הצהובים בשריקות בוז צורמות מהיציעים ובנטישה המונים של אוהדים, שמלכתחילה לא בדיוק מילאו את ההיכל עד אפס מקום.

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב חזרה לסורה. בגאצקיס/ברני ארדוב

עוד בנושא

יורוליג: ז'לגיריס קובנה הביסה 77:93 את מכבי תל אביב בהיכל

איינארס בגאצקיס: "אין סיבה אחת להפסד הזה. יש כמה סיבות שמשפיעות אחת על השנייה. ההגנה שלנו לא עבדה, כל סוג הגנה שניסינו לא הצליח. ניסינו לסגור את הצבע אבל הם קלעו מבחוץ. גם האיבודים עלו לנו ביוקר. עשינו את הכול לאט, זה בלתי אפשרי לתת לשחקנים הנמוכים של ז'לגיריס סלים קלים. זה לא רק ג'ו (אלכסנדר), כל הקבוצה לא שמרה".

שאראס, שהתקבל באהבה על ידי אנשי מכבי תל אביב והאוהדים: "עצרנו את התקפת המעבר של מכבי וזה היה המפתח. לא קל לשחק שלושה משחקים בשמונה ימים אבל השחקנים שלי אמביציוניים. ידענו שיהיה קשה, אני מפרגן לשחקנים שלנו. היה טוב לשבת עם החברים שלי ממכבי ולדבר איתם. ההיכל היה ריק, לאוהדים יותר קל לתמוך כשיש הצלחה. מכבי היא מכבי ולא תמיד אפשר להיות בטופ".

הקלע המוביל של הליטאים (20 נקודות), אדגראס אולאנובס: "באופן כללי זה ניצחון טוב מאוד עבורנו. מכבי טובה מאוד בהתקפת מעבר וזה היה המפתח לעצור אותם בהתקפות המהירות שלהם".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully