וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אדם ללאנה נפצע במדי נבחרת אנגליה וייעדר כארבעה שבועות

הקשר שיחק 90 דקות ואף בישל בניצחון נבחרת שלושת האריות על ליטא במוקדמות המונדיאל, אך לאחר המשחק התברר שנפגע. ללאנה, שנפצע גם בפגרה הבינלאומית בנובמבר, ייעדר מהדרבי של ליברפול

אדם ללאנה שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
חוסר מזל. ללאנה/רויטרס

חדשות רעות מאוד לליברפול: אדם ללאנה נפצע במהלך ניצחונה של נבחרת אנגליה על ליטא, וייעדר כארבעה שבועות מהמגרשים. הקשר, שנמצא בכושר נפלא, שיחק 90 דקות טובות מול הליטאים ואף בישל את השער השני, שכבש ג'יימי ורדי, אך לאחר המשחק התברר שספג מכה בירך והבדיקות אישרו את החששות.

יורגן קלופ ייאלץ כעת להסתדר ללא אחד משחקניו הבולטים העונה (7 שערים ו-7 בישולים בליגה) בדרבי מול אברטון בשבת ובמספר משחקים נוספים, שיהיו קריטיים למאבקם של המייטי רדס לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים בפרמיירליג, המובילים לליגת האלופות. ליברפול מדורגת כרגע רביעית, אך יש לה שני משחקים יותר מלמנצ'סטר יונייטד וארסנל הדולקות אחריה.

יש לציין, כי ללאנה נפצע גם בהתכנסות הקודמת של נבחרת אנגליה, בחודש נובמבר, והחמיץ שלושה משחקים של ליברפול, כך שבהחלט מדובר בחוסר מזל עבור השחקן והמועדון.

שחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג מול שחקני מנצ'סטר יונייטד כריס סמולינג, פיל ג'ונס. Clive Rose, GettyImages
שניהם נפצעו. סמולינג וג'ונס/GettyImages, Clive Rose

גם יונייטד לא מרוצה מהפגרה הבינלאומית. הבלם כריס סמולינג נפצע באחד מאימוני אנגליה בשבוע שעבר ונעדר מהניצחון על ליטא. ההתאחדות האנגלית לא הודיעה דבר באשר לפציעתו, אך תמונה של רגלו בסד מיוחד בוודאי לא מוסיפה שקט לז'וזה מוריניו. לגבי פיל ג'ונס, שנפצע בבהונו באימון הנבחרת במהלך תיקול עם סמולינג, קיים חשש כי גמר את העונה. הוא יעבור בדיקות המתחם האימונים של השדים האדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully