וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: גורטאט מעמיס בלוס אנג'לס, רז ניסים כהן VS אמארה

סנטר וושינגטון תועד עולה לרכב עם שלוש נשים, רז ניסים כהן פגש את כוכב הפועל ירושלים, באיסלנד רשמו שיא ילודה תשעה חודשים אחרי הניצחון על אנגליה ביורו, לוחם הטקוואנדו שבר 111 לוחות חימר ב-35 שניות ובפורטוגל מתכוננים לסגירת המעגל של רונאלדו

צילום מסך

בווידאו: שיא העולם של לוחם הטקוואנדו

שיא ילודה באיסלנד - בדיוק 9 חודשים אחרי הניצחון על אנגליה ביורו

הרגע הגדול בתולדות הכדורגל האיסלנדי הגיע ב-27 ביוני 2016, כאשר הנבחרת הקטנטנה העפילה לרבע גמר היורו אחרי שהדהימה את אנגליה עם מהפך ו-1:2 ענק. כעת, בתקשורת המקומית באיסלנד דיווחו כי בסוף השבוע החולף, בדיוק תשעה חודשים אחרי אותו משחק, בתי היולדות באיסלנד רשמו את היומיים הכי פוריים בתולדות המדינה מבחינת תינוקות חדשים.

שחקני נבחרת איסלנד. GettyImages
יום בלתי נשכח. האיסלנדים חוגגים בצרפת/GettyImages

שחקני מכבי תל אביב בשיתוף פעולה עם עמותת חינוך לפסגות לכבוד יום המעשים הטובים

נייט רובינסון לא לבד: כשרז ניסים כהן פגש את אמארה סטודמאייר

רז ניסים כהן זכה ל-15 דקות התהילה שלו, כשהתפרץ במהלך ראיון עם נייט רובינסון והזמין אותו למשחק של אחד על אחד. הווידאו הפך ויראלי בתוך שעות והגיע כמעט לכל מקום בעולם. מוכנים לטייק 2? ניסים כהן כנראה רוצה לשחזר את דקות התהילה, כשהפעם הגיע תורו של אמארה סטודמאייר. כהן פגש את כוכב הפועל ירושלים בים, והזמין אותו למשחק של אחד על אחד. התשובה של אמארה? היא נמצאת בווידאו שלמטה.

בסגנון של מסי

סונג וו לי הוא אחד השמות המבטיחים ביותר של מחלקת הנוער של ברצלונה. הצעיר מדרום קוריאה הימם את השדרים במהלך המפגש מול זמביה עם שער שרק הגביר את ההשוואות לליאונל מסי. אל תוותרו על הסאונד!

לעיני 100 אלף איש, באצטדיון של 78 אלף בלבד: איראן מתקרבת למונדיאל

ברכות לנבחרת איראן, שהתקרבה מאוד להעפלה למונדיאל 2018. הנבחרת של קרלוס קירוש ניצחה 0:1 את סין והתקרבה לעלייה, שלושה משחקים לפני תום המוקדמות. האיראנים שיחקו לעיני 100 אלף איש באצטדיון שיכול להכיל כ-78 אלף מקומות, מאחר והכניסה למגרש הייתה ללא עלות.

הסטייל של מרצ'ין

מרצ'ין גורטאט ניצל את ערב פנוי כדי לכייף בלוס אנג'לס. הסנטר של וושינגטון וויזארדס תועד מנסה לאסוף שלוש נשים לבית המלון. תתפלאו אבל המהלך של גורטאט עבר בצורה חלקה למדי.

שיא עולם מטומטם לגמרי

לוחם הטקוואנדו קרים אמטספיץ' שבר הלילה שיא עולם כששבר 111 בלוקים בזמן בלתי נתפס של 35 שניות. עדיין לא בדקנו, אך אנחנו מקווים שהוא שרד את הלילה שאחרי.

מנואל נוייר דיי רגוע

אקס הפועל תל אביב עשוי לפרוש בגיל 25

בינואר 2015 אמידו באלדה הפיח תקוות באוהדי הפועל תל אביב, כשהושאל מסלטיק לחצי עונה. החלוץ, שגדל בספורטינג ליסבון, לא הצליח להטביע חותם ועזב את ישראל ללא שער. היום מדווחים בתקשורת בפורטוגל כי באלדה שוקל לפרוש מכדורגל בגיל 25 בשל כריש בדם ממנו הוא סובל.

בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב (אמצע) עם אברהם צ'קול, אמידו באלדה. קובי אליהו
יפרוש ללא השיא. באלדה/קובי אליהו

סערת ה-MMA

טיילר ג'פרי, המכונה די ג'יי דילשואו, יצא הלילה למתקפה חסרת תקדים נגד קונור מגרגור. זכות התגובה נשמרה לאלוף. תתפלאו אבל גם פלויד מיוות'ר חטף.

סגירת המעגל של רונאלדו

לקראת חזרתו של כריסטיאנו רונאלדו למדיירה, שם פורטוגל תארח הערב את שבדיה, בתקשורת המקומית חשפו סיפור אודות כוכב ריאל מדריד. לפני 15 שנה רונאלדו נותר מחוץ למשחק של קבוצת הנוער של ספורטינג ליסבון באי בו נולד בעקבות עימות שלו עם אחד מחבריו, הלילה הוא יוכל לסגור מעגל.

הטירוף האיסלנדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully