וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "ההשעיות של הרוש וחמד טובות לקליימן ושכטר"

28.3.2017 / 9:50

בקבוצה מהבירה התייחסו לסערה בנבחרת. אודל צפוי לקבל דקות נגד מכבי חיפה בליגה, בריהון או זגורי יחליפו את ורד המורחק. שרון מימר לשחקנים: "לא רוצה לשמוע שום מילה על הגביע"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן אתמול (שני) אחרי מספר ימי חופש. הקבוצה מהבירה מתכוננת לשבוע עמוס; ביום שבת היא תתארח אצל מכבי חיפה וארבעה ימים לאחר מכן תשחק נגד מכבי תל אביב חאותו מקום, בחצי גמר גביע המדינה. המאמן שרון מימר אמר לשחקניו: "מי שלא משחק טוב בליגה משלם על זה בגביע. אני לא רוצה לשמוע שום מילה על הגביע, רק על המשחק נגד מכבי חיפה בשבת".

עידן ורד לא ישחק בשבת עקב הרחקה ויעקב בריהון או ישראל זגורי יחליפו אותו. ז'והאן אודל צפוי לקבל דקות במשחק הליגה כדי לאפשר לאיתי שכטר מנוחה מסוימת לקראת משחק הגביע. מימר שוקל לתכנן את החילופים שלו ביום שבת במטרה להוריד עומסים משחקנים נוספים. מרסל הייסטר עסוק בהחלמה, אך לא ברור מתי יהיה כשיר. מי שלא יגיע לאימון היום הוא חן דילמוני, שמתחתן הערב.

שחקני נבחרת ישראל חזרו לאימונים ובבית"ר ירושלים התייחסו להשעיות של אריאל הרוש ותומר חמד: "מכל ההמולה יצא טוב לבוריס קליימן ואיתי שכטר. עכשיו ירדו מהסגל שוער וחלוץ למשחקים הבאים". אגב, גם קליימן היה מאוד מאוכזב מכך שלא קיבל את הקרדיט בין הקורות בספרד, אך חרק שיניים ובחר לא להגיב. חסוס רואדה חזר מספרד והשתעשע כשאמר לשחקני הנבחרת בציניות: "הייתם שווים תיקו". אריק סאבו צפוי לחזור מחר לאחר ששהה עם נבחרת סלובקיה.

בבית"ר צפויים לבצע בקרוב פעולות נוספות על מנת למנוע כל קריאה בעלת אופי גזעני ביציעים. במועדון עדיין לא קיבלו תשובה בנוגע לבקשה להגדיר שירים נוספים כקריאות גזעניות, וצפויים לדרוש הבהרות בנושא עוד השבוע.

שחקן בית"ר ירושלים יעקב בריהון. ניב אהרונסון
בתמונת ההרכב. בריהון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully