וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה 83:99 את מכבי קרית גת

האדומים ערכו טקס לזכר אורי שלף ז"ל והתאוששו מהתבוסה בדרבי מול נועלת הטבלה, ליונס קלע 29, לימונד הוסיף 18. חסין הורחק. אילת גברה 69:76 על גליל, אשדוד ניצחה 68:84 את הרצליה

one

משחקי המחזור ה-24 בליגת העל ננעלו הערב (שני) עם שלוש התמודדויות נוספות. הפועל תל אביב התאוששה מהתבוסה בדרבי עם 83:99 על נועלת הטבלה מכבי קרית גת. מכבי אשדוד/באר טוביה הביסה 68:84 את בני הרצליה, עדיין ללא יובל נעימי והפועל אילת שרדה ניסיון קאמבק של גלבוע/גליל וניצחה 69:76.

קרטיס קלי שחקן מכבי קרית גת (ימין) מול ריצ'ארד האוול שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קרטיס מול האוול/ברני ארדוב
יציע אורי שלף לפני המשחק בין הפועל תל אביב לבין מכבי קרית גת. ברני ארדוב
היציע לזכרו של אורי שלף ז"ל/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - מכבי קרית גת 83:99

אחרי התבוסה בדרבי, שהיה ההפסד השלישי של האדומים בארבעה מחזורים, הם התאוששו יחסית בקלות על חשבון נועלת הטבלה והשיגו ניצחון חשוב במאבק על התברגות בפלייאוף. רביב לימונד היה נהדר בפתיחה, סיים את הרבע הראשון עם 10 נקודות והוביל את הקבוצה של רמי הדר ליתרון דו ספרתי. מארק ליונס (6 מ-11 לשלוש) התעורר ברבע השני וקלע שמונה נקודות רצופות, אך דווקא אז האורחת התעוררה, נגסה בהפרש וירדה רק במינוס שלוש להפסקה. אז נכנסו לעניינים גם תומר גינת ותמיר בלאט, שיחד עם ליונס הובילו את האדומים לרבע של 12:27, ממנו הקבוצה של אלעד חסין (שהורחק ברבע השלישי) כבר לא הצליחה לחזור, בדרך הבטוחה ללאומית.

לפני המשחק ערכה הפועל תל אביב טקס זיכרון לציון שנתיים למותו של מנהל הקבוצה בעבר, אורי שלף ז"ט. בטקס נחנך יציע על שמו של שלף.

גור שלף קפטן נבחרת ישראל בכדורסל לשעבר (ימין) בטקס לזכר אחיו, אורי, לפני המשחק בין הפועל תל אביב לבין מכבי קרית גת. ברני ארדוב
גור שלף בטקס לזכר אחיו/ברני ארדוב

רבע 1

קרטיס קלי קלע את הנקודות הראשונות בהתמודדות, אך שלשה של בנקס ונקודות של לימונד נתנו את היתרון לאדומים ותומר גינת כבר קבע 2:9. לימונד המשיך לצלוף וליונס כבר העלה את הפועל ל-12 הפרש, בדרך ל-18:26 בסיום הרבע.

רבע 2

ליונס פתח את הרבע עם שלשה, ומיד הוסיף חטיפה וסחט עבירה. אחרי שקלע פעמיים מהקו, הפציץ עוד שלשה והקפיץ את היתרון ל-16. באומן הרגיע את האדומים עם 4 נקודות רצופות, כולל האלי-הופ יפהפה, ושלשה של סלבי החזירה את קרית גת למינוס 7 בלבד. בן משה צלף שלשה, אך המומנטום נותר אצל קרית גת שיצאה להתקפות מהירות. באומן סגר רבע של 25:30 לאורחת עם הטבעה, ובהפסקה זה 48:51 להפועל.

ג'וש סלבי שחקן בני הרצליה (ימין) מול צוף בן משה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סלבי מנסה לעקוף את בן משה/ברני ארדוב
מיקי חיימוביץ' אשת חדשות במהלך המשחק בין הפועל תל אביב לבין מכבי קרית גת. ברני ארדוב
מיקי חיימוביץ' בין הצופים/ברני ארדוב

רבע 3

בנקס קלע את הסל הראשון של המחצית השנייה מתחת לסל. בלאט ניצל צעדים של קלי כדי לקלוע שלשה בצד השני, ושלשה נוספת של ליונס החזירה את האדומים ליתרון דו ספרתי. האדומים המשיכו לדרוס, בעוד קרית גת נראית עבודה, וגינת קבע 19 הפרש בג'אמפ יפה. אלעד חסין לא היה מרוצה מאחת ההחלטות, התפרץ לעבר השופטים בלהט והורחק. הרבע הסתיים ב- 60:78 להפועל תל אביב.

רבע 4

האוול פתח את הרבע עם סל שקבע 20 הפרש להפועל. בהיעדר המאמן שלה על הקווים, האורחת ויתרה על המשחק וההפרש רק הלך ותפח. לקראת הסיום האדומים הורידו את הרגל מהגז וקרית גת מעט צימק, אך לא באמת הייתה יכולה לעשות מהפך. זה נגמר 83:99 אדום.

אלעד חסין מאמן מכבי קרית גת (אמצע) עם קרטיס קלי מול רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא שלט בעצמו. קלי מרסן את חסין/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: מארק ליונס (6 מ-11 לשלוש) 29, רביב לימונד 18, תומר גינת (8 ריבאונדים) 17, תמיר בלאט (7 אסיסטים) 14, ריצ'ארד האוול (7 ריבאונדים) 10, צוף בן משה 5, אדריאן בנקס 3, דרל וויליאמס 2, מתן נאור 1, דור וכנר שותף ולא קלע.

קלעו למכבי קרית גת: ג'וש סלבי (5 אסיסטים) 19, ברנדון באומן (6 ריבאונדים) 17, קרטיס קלי (8 ריבאונדים) 16, ג'סטין קרטר (10 ריבאונדים, 6 איבודים) 14, אלכס רוזנברג 12, אייל שולמן (5 אסיסטים) 3, נעם ליש 2, אור סולומון שותף ולא קלע.

שחקן מכבי אשדוד ג'קי קרמייקל מול שחקן בני הרצליה אור לאומי. לירון מולדובן
פתיחה נהדרת. סיימון חודר/לירון מולדובן
מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. לירון מולדובן
שוב תבוסה לאשדוד. גורקה/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה - בני הרצליה 68:84

צפו בתקציר

רק לפני שבועיים ניצחו השחקנים של מאיר טפירו את הרצליה ב-24 הפרש, ופעם נוספת זה הסתיים בתבוסה, שמהווה צעד משמעותי נוסף של האשדודים לעבר הישארות בליגה. צ'ייס סיימון היה חד מהרגע הראשון והוביל את המארחת ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, ולקבוצה מהשרון פשוט לא היה לכך מענה. יש לציין, שהניצחון השלים דאבל של אשדוד על הרצליה הערב, לאחר שגם המשחק בין קבוצות הנשים נגמר בניצחון אשדודי.

רבע 1

המארחת פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה במהירות ל-2:8. אשדוד המשיכה את השליטה שלה לאורך כל הרבע בו רשמה 11:26.

כרם משעור שחקן בני הרצליה. לירון מולדובן
משחק מאכזב. משעור/לירון מולדובן

רבע 2

אשדוד פתחה את הרבע כפי שסגרה את הרבע הקודם, עם שלשה של זיו, בדרך ל-11:29. בכל פעם שבני הרצליה מתקרבת, המארחת ממשיכה לברוח, 23:38 כשלוש דקות לתום המחצית הראשונה. כהן קבע את תוצאת המחצית עם זריקה מדויקת וקבע 31:44 בתום המחצית הראשונה.

רבע 3

רוצים לנחש איך נפתח הרבע השלישי? סיימון, שרשם מחצית ראשונה נפלאה, קלע את הנקודות הראשונות של המחצית השנייה, 31:46. התקוות של הרצליה, לצמק את התוצאה, נגוזו עם ריצה נהדרת של המארחת, שהמשיכה להגדיל את הפער בהובלתו של צ'ייס, עד ל-44:66 בסיום הרבע.

רבע 4

שלשה של אדם אריאל הקפיצה את ההפרש ל-25 והבהירה להרצליינים שהם לא עומדים לחזור למשחק. בסופו של דבר היה רבע לפרוטוקול בלבד. 68:84 לאשדוד בסיום.

מאמן מכבי אשדוד מאיר טפירו. לירון מולדובן
קרוב להבטיח הישארות. טפירו/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: צ'ייס סיימון 22 נקודות, ג'ייק כהן 16 ו-7 ריבאונדים, יפתח זיו 15, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ו-2 חטיפות, אדם אריאל 9, ג'קי קרמייקל 8 ו-9 ריבאונדים, קווין דילארד 7, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בן אלטיט 4, נמרוד טישמן 3. עומר בירנפלד (02:10 דקות) ותור שרעבי (02:10) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לבני הרצליה: אמאדי אנג'אי 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, טוריאן גרין 14 ו-5 אסיסטים, ג'ף אדריאן 9, סטיבן דניס 8 ו-6 ריבאונדים, חליל קאנסביץ' 8 ו-7 ריבאונדים, כרם משעור 6 ו-8 ריבאונדים, תום מעיין 3, די ג'יי שארפ 3, יריב עמירם 2. אור לאומי (22:01 דקות) שותף, אך לא קלע.

שחקן הפועל אילת חנן קולמן. מגד גוזני
אילת מחפשת ניצחון חוץ/מגד גוזני

גלבוע/גליל - הפועל אילת 76:69

צפו בתקציר

הריצה של הפועל אילת נמשכה למרות ניסיון קאמבק מרשים של המארחת, והיא ניצחה את הפסדה של הפועל ירושלים כדי לפתוח פער על המקום החמישי. עד המחצית הניצחון של שחקניו של עודד קטש לא עמד בספק, היתרון שלהם כבר הגיע ל-24 הפרש ולהפסקה ירדו בפלוס 21. גליל עלתה אחרת לגמרי לרבע השלישי, אותו ניצחה 11:30 ועלתה ליתרון. למרות זאת, האילתים היו מרוכזים יותר ברבע האחרון ויחזרו הביתה עם ניצחון. רפי מנקו רשם דאבל דאבל מחזור שני ברצף, ושיא קריירה במדד (36).

רבע 1

קולמן קלע את הנקודות הראשונות במשחק, כשקלע מחוץ לקשת וקבע 0:3. האורחת המשיכה את הפתיחה הטובה ועלתה ל-10:17. האלווי ניסה לקלוע עם הבאזר אך החטיא, 12:21 בסיום הרבע.

רבע 2

סיגרס קלע את הנקודות הראשונות ברבע וצימק במקצת את הצוצאה, אך האילתים שוב ברחו, 15:30, שבע דקות למחצית. הריצה של אילת נמשכה בעזרתו של מנקו המצוין, שקבע 18:39, ארבע דקות לסיום הרבע.

רבע 3

הרבע נפתח עם נקודה של גריפין מקו העונשין, גלבוע/גליל בפיגור 17, 44:27. ב-36:46 עודד קטש ספג עבירה טכנית אחרי שהתעצבן על הקווים בצורה לא אופיינית מבחינתו. גליל המשיכה לנגוס בהפרש, שלשה של שוכמן הוריד לחמש בלבד וקוואלס השלים את המהפך עם שתי קליעות מהקו, בדרך ל-53:56 ולקראת רבע אחרון מותח מאוד.

רבע 4

אילת התאוששה מהר מהרבע הנורא שעבר עליה, ורצה ל-0:6 שגרם לבית הלחמי להזעיק פסק זמן, שעזר. גריפין צלף מחוץ לקשת והחזיר את היתרון למארחת. המשחק ההפכפך נמשך, אפיק ניסים החזיר בשלשה משלו ומלבורן קבע יתרון 4 מקו העונשין. מאותו רגע, גליל התקשתה למצוא את הטבעת, ואילת ניצלה זאת כדי לקלוע נקודות חשובות ולהבטיח ניצחון 69:76.

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל: מרפי הולוואי (9 ריבאונדים) 22, אריק גריפין (10 ריבאונדים) 13, ג'ייסון סיגרס (7 ריבאונדים) 11, יחזקאל סקוורר 10, חואקין שוכמן 7, מייקל קוואלס 5, עמית בירכץ 1, איגור מאיור ואופיר הובר שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל אילת: רפי מנקו (10 ריבאונדים) 21, לנדון מילבורן (8 ריבאונדים) 15, אפיק ניסים 10, נאור שרון 8, פרייאיה הנרי 7, וויל דניאלס (11 ריבאונדים) 6, חנן קולמן 4, רג'ינלד באקנר 3, רוברט רות'בארט 2, אלון ספיר שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully