וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: רפאל נדאל ניצח במשחקו האלף ועלה לשמינית הגמר

השור ממאיורקה סיפק קאמבק עם 6:0, 2:6, 3:6 על קולשרייבר ויפגש את מאהו בשלב הבא. נישיקורי נזקק לשעתיים ו-44 דקות כדי לנצח 6:7 (2), 7:6 (5), 1:6 את פרננדו ורדסקו (30 בעולם). ראוניץ' פרש

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
אושר עילאי. נדאל/רויטרס

טורניר מיאמי נמשך עם משחקים מהסיבוב השלישי אצל הגברים ואצל הנשים.

גברים

רפאל נדאל רשם את משחקו האלף בקריירה בסבב ואת ניצחונו ה-822 - ואיזה ניצחון מוזר זה היה. השור ממאיורקה סיפק סט ראשון מסויט של 6:0 מול פיליפ קולשרייבר, אך הצליח להתאושש ולנצח את שתי המערכות הבאות 2:6, 3:6 בחיפושו אחר תואר בו מעולם לא זכה. "אלף משחק זה הרבה. אלה חדשות טובות, כי זה אומר שיש לי קריירה ארוכה", אמר הספרדי, שיפגוש בשמינית הגמר את ניקולא מאהו. הצרפתי בן ה-35, המדורג 55 בעולם, עלה בפעם הראשונה בקריירה שלו לשמינית גמר טורניר מאסטרס ביחידים עם 4:6, 3:6 מול גידו פז'ה הארגטינאי (158).

קיי נישיקורי נאלץ לעבוד קשה מאוד, אולי קשה ממה שציפה, אבל בסופו של דבר היפני הצליח לנצח 6:7 (2), 7:6 (5), 1:6 את פרננדו ורדסקו (30) אחרי שעתיים ועוד 44 דקות. נישיקורי, המדורג רביעי בעולם, יפגוש בשמינית הגמר את פדריקו דלבוניס הארגנטינאי המפתיע (57), שניצח 6:7 (5), 1:6 את יאן לנארד שטראף (63).

מילוש ראוניץ', שחזר מפציעה שהשביתה למשך חודש, פרש מהטורניר לפני המשחק שהיה אמור להיות לו מול ג'ארד דונלדסון האמריקאי הצעיר, שנהנה מההפקר ועלה לשמינית.

קיי נישיקורי טניסאי יפני. רויטרס
נישיקורי עם ניצחון קשה מאוד/רויטרס

נשים

המדורגת ראשונה בעולם אנג'ליק קרבר עלתה לשמינית הגמר למרות שפתחה רע את המשחק ופיגרה כבר 3:0 מול שלבי רוג'רס (61). הגרמנייה חזרה לחיים וניצחה 4:6, 5:7 אחרי שעה ועוד 29 דקות. קרבר תשחק בשמינית הגמר נגד ריסה אוזקי היפנית, המדורגת 87 בעולם, שעלתה לשמינית לאחר 6:7 (5), 3:6 מול יוליה גרגס הגרמנייה (47).

המדורגת שלישית סימונה האלפ עשתה את העבודה עם 3:6, 0:6 על אנט קונטביט.

ג'ו קונטה (11 בעולם) עלתה בלי מאמץ מיוחד לשמינית הגמר אחרי שניצחה 4:6, 0:6 את פאולין פרמנטייה הצרפתייה הוותיקה, שמדורגת במקום ה-57 בעולם. היא תשחק בשמינית הגמר נגד המנצחת בין לארה ארואברנה הספרדייה למדיסון קיז (9).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
פתחה לאט והשתפרה. קרבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully