וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל תל אביב תחזור לעצמה מול מכבי קרית גת?

26.3.2017 / 15:28

אחרי התבוסה בדרבי, יארחו האדומים את נועלת הטבלה (21:00, ספורט 5). היו"ר כהן: "הזדמנות של השחקנים להוכיח מחויבות". לפני המשחק: טקס לזכרו של אורי שלף ז"ל. אשדוד תארח את הרצליה, גלבוע/גליל את אילת

one

בווידאו: תקציר התבוסה של הפועל תל אביב למכבי תל אביב בדרבי

משחקי המחזור ה-24 בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שלושה התמודדויות נוספות. הפועל תל אביב, אחרי התבוסה הקשה בדרבי, תארח את האחרונה בטבלה מכבי קרית גת (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה). לפני המשחק ייערך טקס לזכרו של אורי שלף ז"ל, מנהל הקבוצה שהלך לעולמו לפני שנתיים בפתאומיות, כשבמהלכו ייקרא יציע 4 בדרייב אין על שמו. מכבי אשדוד/באר טוביה תארח את בני הרצליה, עדיין ללא יובל נעימי (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה). הפועל גלבוע/גליל, לה שאיפות להכנס לרבע גמר הפלייאוף, תארח את הפועל אילת של עודד קטש (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה).

seperator
צוף בן משה שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מחלקת התאוששות. שחקני הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב - מכבי קרית גת (21:00, ספורט 5)

שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים הפכו את הרצון של הפועל תל אביב מניסיון השגת ביתיות ברבע גמר הפלייאוף לרצון להכנס לשמונה האחרונות. הקבוצה של רמי הדר ספגה תבוסה קשה בשבוע שעבר בדרבי, כשבסיום המשחק האוהדים לא נשארו חייבים ושרקו בוז צורם לכל השחקנים. בהפועל מודעים לחשיבות המשחק, לאחר הניצחונות של ראשון לציון ונהריה, ומקבלים לקראת ההתמודדות את דרל וויליאמס בכשירות מסוימת, כך שייתכן שיחזור לשחק אחרי שלושה משחקים בחוץ. מארק ליונס, שהיה בספק מסוים בשל פציעה, אמור גם כן להשתתף במשחק.

"אנחנו צריכים ללמוד ממה שהיה, אך זו ההזדמנות של השחקנים להוכיח לקהל ולנו את המחויבות שלהם למועדון וליעדים שעומדים בפניו", אמר היו"ר רמי כהן, "כל משחק מעתה הוא קריטי להמשך דרכנו. אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים. אנחנו מצפים מהשחקנים להראות רוח אחרת כבר מחר".

כשהיא עם רגל וחצי בליגה הלאומית במכבי קרית גת כבר מתקשים לשדר לשחקנים את התחושה שניתן באמת לבצע קאמבק מדהים ולהשאר בליגה. הקבוצה של אלעד חסין בפיגור של ארבעה וחצי משחקים ממכבי אשדוד, ובשבועות האחרונים ספגה מהלומות קשות בחולון ובחיפה תוך כדי הצגת משחק שרחוק מלהיות מתאים לליגת העל. בקרית גת ינסו לרשום סנסציה גדולה נגד הפועל תל אביב, אך כדי לעשות כן עליהם לחזור ולשחק קבוצתי, דבר שלא קורה בתקופה האחרונה.

שחקני בני הרצליה חוגגים. ברני ארדוב
מחפשים נקמה. שחקני הרצליה/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה - בני הרצליה (19:15, משולב בספורט 5)

שלושת הניצחונות הרצופים שהשיגה מכבי אשדוד בסיום הסיבוב השני נתנו לקבוצה של מאיר טפירו מרווח משמעותי מספיק שאמור להשאיר אותה לעוד עונה בליגת העל, ואף להכניס אותה למאבקי הפלייאוף, אלא שפתיחת הסיבוב השלישי לא האירה פנים לאשדוד. התבוסה לחולון בשבוע שעבר הוציאה את המומנטום הצהוב, ולזה ניתן להוסיף את פרסטון נואלס שנפצע בידו לפני המשחק, וייעדר תקופה ממושכת מהמגרשים, דווקא כשהוא נכנס לכושר משחק טוב מאוד. בהעדרו תקווה אשדוד להמשך יכולת טובה של קווין דילארד שעזר לקבוצה בחודש האחרון.

בפעם האחרון שהגיעה בני הרצליה למגרש באשדוד היא פיגרה ביותר מ-20 הפרש בתחילת הרבע השני בדרך לתבוסה משפילה. בהרצליה לא שכחו את המשחק הזה ובאים להיכל הקריה במטרה לנצח ולהחזיר מעט על אותו הפסד. במהלך השבוע סיכמה הקבוצה על צירופו של יובל נעימי לקדנציה שנייה, לאחר שהגארד סיים את דרכו בסקאפטי מהליגה השנייה באיטליה, אלא שהקבוצה האיטלקית לא שלחה את שחרורו של נעימי, שלא החל להתאמן בקבוצה ולא ישחק נגד אשדוד. דני רובין, ששבר את ידו לפני כחודשיים ונעדר מאז ממשחקי הקבוצה, לא צפוי לחזור לשחק העונה.

מאמן הפועל אילת עודד קטש. מגד גוזני
ממשיכים לדהור. קטש/מגד גוזני

הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת (19:15, משולב בספורט 5)

אחרי חמישה ניצחונות בשבעת המחזורים שנעלו את הסיבוב השני פתחה גלבוע/גליל את הסיבוב השלישי בפספוס עם הפסד חוץ לבני הרצליה, במשחק בו שלטה והובילה לאורך כמעט 35 דקות. במועדון מגן נר יודעים שאת השאיפה הראשונית שלהם, להשאר בליגה, הם כבר השיגו מזמן, וכעת עושים מאמצים כדי להכנס לרבע גמר הפלייאוף, ולאור הניצחונות של מכבי ראשון לציון ועירוני נהריה, הפסד יקטין להם את הסיכויים לעשות כך. מרפי הולוואי, אולי הסנטר עם המספרים הכי טובים בליגה, נמצא בתקופה נהדרת, וינסה להוביל את קבוצתו מול אילת.

הריצה של הפועל אילת מאמצע הסיבוב השני המשיכה גם בפתיחת הסיבוב השלישי בניצחון ביתי חשוב על מכבי ראשון לציון, וההפסד של הפועל ירושלים ביום שבת נותן לקבוצה של עודד קטש הזדמנות לפתוח פער על המקום החמישי. באילת מודעים לפער המשמעותי בין היכולת שלהם במשחקי הבית למשחקי החוץ, דבר טבעי לקבוצה הדרומית לאורך כל שנותיה בליגת העל, ורואים את המשחק בגן נר כמשחק שכן אפשר לחזור בו עם ניצחון. רפי מנקו, מצטיין המחזור הקודם בליגת העל, ירצה ליצור המשכיות בעונת הפריצה המצוינת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully