וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "לא יכולים להיראות ככה. מקווה שחזרתם עם אנרגיות מהחופש"

26.3.2017 / 13:15

רפואה ערך אסיפה קשה בעקבות ההפסדים האחרונים: "אנחנו לפני ה'מאני טיים', הקבוצה צריכה להתאושש ומהר". בעקבות סאגת אלו: המגן התבקש לחתום בבאר שבע רק לאחר המשחק בין הקבוצות

אדריאן הרבשטיין

"אנחנו לא יכולים להראות כמו שנראינו בשבועיים האחרונים. הקבוצה הזת צריכה לחזור להיות מכבי פתח תקוה הטובה והחזקה שהייתה כאן עד שני המשחקים האחרונים. אני מאוד מקווה שבאתם עם אנרגיות חדשות מהחופש שקיבלתם. אנחנו לפני המאני טיים. הקבוצה הזאת צריכה להתאושש ומהר". כך אמר קובי רפואה באסיפת שחקנים שקיים הבוקר באימון מכבי פתח תקוה, זאת לאחר שני ההפסדים למ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים.

הדברים הקשים שאמר רפואה מגיעים על רקע החשש במועדון לאבד את הכרטיס לאירופה. תשעה מחזורים לסיום העונה, פתח תקוה מובילה על בית"ר ירושלים בהפרש של שבע נקודות.

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
דורש שינוי. רפואה/יוסי ציפקיס

קרלוס קוויאר ערך אימון מלא, ובכך הצטרף ללידור כהן שחזר לאימונים מלאים בשבוע האחרון. לרפואה צפוי להיות סגל מלא לקראת המשחק בסכנין. הבלם אליסון דוס סנטוס ייעדר ממשחק הבית הבא מול הפועל באר שבע בשל כרטיס צהוב חמישי שספג מול בית"ר ירושלים. במועדון דוחים בשלב זה את הפגישות עם דני עמוס, חגי גולדנברג ונאור פסר עד להבטחת ההישארות.

במקביל, נמשכים המגעים עם גידי קאניוק בנוגע להארכת החוזה שלו. לגבי דור אלו, כפי שכבר פרסמנו במועדון מעדיפים לא לשתפו מול הפועל באר שבע, אולם מסתמן פתרון לעניין: לאחר שיחה שנערכה בין המועדונים סוכם כי ההכרזה על המעבר תתבצע לאחר המשחק בין המועדונים בעוד שבועיים, כשבמועדון מעדיפים שזו תידחה לאחר המשחק השני בין הקבוצות. אלו התעדכן כי זו ההעדפה של המועדונים ולכן נראה כי ההכרזה על המעבר תתעכב.

במועדון מחפשים מגן ימני מחליף לדור אלו. אחד השמות שעל הפרק הוא יובל שפונגין, שצפוי לעזוב את מכבי תל אביב בקיץ. יחד עם זאת, במועדון יקבלו החלטות לגבי שחקנים רק לאחר הבטחת הכרטיס לאירופה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully