וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: איל ברקוביץ': "אזכור ממאיר איינשטיין דבר אחד: את התסרוקת"

שחקן העבר התייחס למאיר איינשטיין ז"ל ב"תוכנית הספורט של ישראל" ואמר בשידור: "במשך עשר שנים הוא לא הפסיק ללכלך עליי, מאז שפרשתי, אבל כל אחד ודרכו הוא". אחרי שאיינשטיין הוספד על ידי הפאנל, ברקוביץ' התעקש: "התסרוקת הייתה הסמל המסחרי שלו"

ראובן קסטרו

בזמן שהספורט הישראלי ועולם התקשורת התאבל על מותו של מאיר איינשטיין, שחקן העבר איל ברקוביץ' התייחס היום לסוגיה בתוכנית הרדיו ב-102 FM וציין ש"אני אזכור ממנו דבר אחד - את התסרוקת שלו".

היה זה במהלך התוכנית "תוכנית הספורט של ישראל" בהגשת אופירה אסייג, כשיורם ארבל, זוהיר בהלול, משה פרימו ואסייג עצמה הספידו ארוכות את איינשטיין ז"ל, וציינו את המקצוענות שלו, המסירות, איכויותיו השונות ואופיו הייחודי.

לאחר מכן אסייג העבירה את זכות הדיבור לפרשן ברקוביץ', ויורם ארבל שאל אותו אם איינשטיין נהג לבקר אותו. "אינשטיין במשך עשר שנים לא הפסיק ללכלך עליי, מאז שפרשתי", אמר ברקוביץ', שהוסיף: "אבל כל אחד ודרכו הוא. אני אזכור ממנו דבר אחד - את התסרוקת שלו". אסייג שאלה "זה הדבר היחיד?", וברקוביץ' ענה: "כן. זה לא מספיק?". אסייג הגיבה בהסתייגות ואמר "טוב, זו דרכך".

זוהיר בהלול התערב וניסה להעמיד את ברקוביץ' במקום, ואמר ש"נזכור הרבה מעבר לתסרוקת שלו", אבל ברקוביץ' התעקש: "מדברים על הכל, והכל נכון, אבל התסרוקת הייתה סמל המסחרי שלו".

בבוקר שאחרי, ברקוביץ' מסרב להתנצל: "עשו לי עוול, המדינה הזו חולה"

איל ברקוביץ', הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
כל אחד וסגנונו הוא. ברקוביץ'/ברני ארדוב

מאור בוזגלו מתרגל "ראייה במרחב"

הכדורגלן שנאלץ לפרוש כי הורחק מכל האצטדיונים

בריאן מרטין היה כדורגלן חובבן בקבוצת ברוויק ריינג'רס הסקוטית. הוא גם אוהד של היברניאן, שבעונה שעברה זכתה בגביע הסקוטי אחרי 2:3 בדקה ה-92 מול גלזגו ריינג'רס. במסגרת החגיגות הפרועות שאחרי השער, מאות מאוהדי היבס פרצו לכר הדשא וביניהם מרטין, שזוהה על ידי המשטרה, זומן לבית המשפט והורחק לשנה מכל האצטדיונים בסקוטלנד, מה שמונע ממנו לשחק כעת עבור קבוצה כלשהי. לכן, הוא נאלץ לפרוש.

seperator

סערת ברצאלי

בזמן שבישראל מלקקים את הפצעים אחרי התבוסה לספרד, באיטליה מתקשים לעכל את הסערה סביב אנדרה ברצאלי. בלם האזורי ויובנטוס, השלים 90 דקות במדי הנבחרת ב-0:2 מול אלבניה אולם בסיום המפגש דרש ממאמן הנבחרת ג'אמפיירו ונטורה להשתחרר ממהפגש ההכנה מול הולנד באמסטרדם, שיתקיים ביום שלישי. הטענה של ברצאלי הייתה כי הוא זקוק לזמן הזה כדי ל'טפל בבעיות אישיות', אולם הלילה הוא תועד במועדון לילה חוגג עם חברים. עדיין לא ברור כיצד ונטורה וההתאחדות האיטלקית יגיבו לפרשה, אבל אוהדי נאפולי כבר זועמים על המהלך שמעניק יתרון לשחקן יובנטוס לקראת המפגש בין השתיים בסאן פאולו זאת אחרי שגם דני אלבס, מריו מנדז'וקיץ' וגונסלו היגואין זכו למנוחה מהמשימות הבינלאומיות.

שחקן נבחרת איטליה אנדרה ברצאלי במועדון. אינסטגרם, צילום מסך
סיבות אישיות? ברצאלי חוגג/צילום מסך, אינסטגרם

נפרדה מהרווקות במשחק של בית"ר נורדיה

רותם כהן, חברת עמותה בבית"ר נורדיה, התייצבה בשמלת כלה למשחק הליגה האחרון מול נתיבות והתכבדה בבעיטת עונשין מ-11 מטר. ככה זה נראה:

חברת עמותת בית"ר נורדיה בועטת לשער. הדר אלפסי, מערכת וואלה! NEWS
חברת עמותת בית"ר נורדיה בועטת לשער/מערכת וואלה! NEWS, הדר אלפסי

ההשעייה הנעימה בהיסטוריה?

פארנבורו מליגה המחוזית באנגליה החליטה להשעות את אדי סמית' עד לסיום העונה. הסיבה להשעייתו של סמית' הגיעה בשל העובדה כי הוא הזמין חופשה לו ולבני משפחתו בתאריכים של משחקי הפלייאוף. "אנחנו מעריכים את אדי, אבל מסתבר שהקבוצה והכדורגל אינם נמצאים בראש העדיפויות שלו. אנו מודים לו על תרומתו", כך הודיעו מהמועדון.

הסוד של הזירה

אחת התהיות המעניינות ביותר היא שכרן של נערות הזירה בתחרויות השונות. בארצות הברית בחרו להעמיק בנושא כאשר השכר המינימלי בשנה עבור כל אחת מהן מסתכם ב-18 אלף דולר.

חוגג מהקו

במהלך משחק בליגה הראשונה בהונגריה הפורוורד הסרבי, אנדרה בוליץ' החליט לוותר על הזריקה מהקו לטובת משהו שהוא הרבה יותר חזק בו. הסיבה להחלטה המפתיעה של בוליץ' היא האחוזים המזעזעים שלו מהקו באותו משחק עם 4 מ-13. בקרוב אצלנו?

מועמד לדאנק השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully