וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'יי ג'יי מור חתם עד תום העונה, יחליף את מקריי

26.3.2017 / 9:17

הפורוורד (1.98, 25) מגיע במקום שחקן הפנים ששוחרר אמש מהקבוצה. אלישי כדיר מתמוגג מהניצחון הגדול על ירושלים: "לכל השבעה ששיחקו יש לב גדול, איתם אתה רוצה לצאת איתם למלחמה"

one

חודש ושבוע עברו על מכבי ראשון לציון ללא ניצחון עד שהגיעה אמש (שבת) הפועל ירושלים לבית מכבי והובסה על ידי אלופת המדינה 59:83, במה שהפך לניצחון הבכורה של שמוליק ברנר כמאמן ראשי בליגת העל. הכתומים שלטו מהפתיחה בהתמודדות, אליה הופיעו עם שני זרים בלבד, לא נראו לרגע כמי שהולכים לאבד את המשחק וכבר הוליכו ב-34 הפרש בדרך לניצחון המשכנע. כוכב הניצחון היה אלישי כדיר עם 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ב-29 דקות.

"כל הפסד שהיה לנו עד עכשיו היה בשיניים, גם הארכה נגד חיפה וגם נגד מכבי, מהלך לפה או לשם, זה כאב לנו מאוד אבל היינו שם", סיפר כדיר אחרי המשחק על התחושה שהייתה בקבוצה בתקופה האחרונה, "אחרי כל הפסד ראינו שיפור ומגמת עלייה, אם זה באיבודים ובריבאונדים, עשינו שבוע אימונים טוב, שמח שהיום זה בא לידי ביטוי טוב, דחפנו וניצחנו את המשחק. לא הסתכלנו על ההרכב. לכל השבעה ששיחקו יש לב גדול, עם זה אני יוצא למלחמה לפני כל דבר. קבוצה שנמצאת ברצף של הפסדים, לא צריכה להסתמך על כישרון אלא על מלחמה. אני מכיר את הליגה הזאת, ומכיר את הסיבוב השלישי כמה ההשפעה שלו על הפלייאוף היא גדולה. אנחנו עדיין לא בסיטואציה טובה, אבל בונים פה משהו, מבחינתי ההמשכיות זה המפתח פה, ברגע שנציג המשכיות נתברג בפלייאוף".

בר טימור הפועל ירושלים אלישי כדיר מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הצגה מרשימה. כדיר מול טימור אמש/ברני ארדוב

כאמור, ראשון לציון הופיעה למשחק עם שני זרים בלבד, צ'ארלס תומאס (17 נקודות) וקמרון לונג (18 נקודות). באימון הקליעות לפני המשחק הודיע הסנטר ג'אבון מקריי, שלו חיפשו הכתומים מחליף בשבועות האחרונים, כי הוא סובל מפציעה באצבע ידו ולא יכול לשחק. כשעה וחצי לפני המשחק גם מאליק ווינס הודיע שלא יוכל להתלבש בשל כאבי ראש עזים שתקפו אותו, ולמרות נסיונות שכנוע של אנשי הקבוצה לא היה מוכן לשחק.

בעיר היין קיבלו החלטה כבר בשעות הצהריים לשחרר את מקריי, שרשם העונה 9.6 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בממוצע למשחק, ומיד לאחר המשחק הוא נקרא לחדר המועדון שם קיבל את ההודעה. מי שהוחתם במקומו הוא הפורוורד ג'יי ג'יי מור (25, 1.98), ששיחק שלוש שנים באוניברסיטת פיטסבורג לפני שסיים את לימודיו בראטגרס ורשם 11.2 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק. עם סיום לימודיו שיחק שנתיים בליגה במקסיקו לפני ששיחק העונה בלונג איילנד מליגת הפיתוח ורשם 14.6 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully