וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: גונזאגה ואורגון העפילו לפיינל פור

הבולדוגס (1 במערב) יירשמו הופעה היסטורית בפיינל פור אחרי שהביסו 59:83 את זאבייר המפתיעה (11). הדאקס (3 במידווסט) הדיחו את המדורגת 1 קנזס עם 60:74. רומן סורקין לא שותף

מאמן מכללת גונזאגה מארק פיו חוגג עם שחקניו. AP
פעם ראשונה בפיינל פור. מארק פיו ושחקני גונזאגה חוגגים/AP

שתי העולות הראשונות לטורניר המכללות של 2017 נקבעו הלילה (בין שבת לראשון). שתיים נוספות ייקבעו הערב.

באזור המערב נערך קרב בחשיבות גבוהה במיוחד באליט אייט ובסיומו גונזאגה (1) הביסה 59:83 את זאבייר המפתיעה (11) והעפילה לראשונה בתולדותיה לפיינל פור הטורניר. לפני המשחק, שתי המכללות הללו היו השתיים שהחזיקו בהכי הרבה ניצחונות בתולדות הטורניר מבלי להעפיל אף פעם לפיינל פור (27 כאלה) והבולדוגס, שדורגו ראשונים באופן מעט מפתיע, הוכיחו שהם היו ראויים לכך עם תצוגה נאה, כולל 23 נקודות ושמונה ריבאונדים של נייג'ל וויליאמס גוס. ג'ונתן וויליאמס היה טוב אף הוא עם 19 נקודות ושמונה ריבאונדים.

נציגת המידווסט בסוף השבוע האחרון של עונת כדורסל המכללות תהיה אורגון (3), זאת לאחר שהדאקס העיפו את המדורגת 1 באזור, קנזס, עם ניצחון 60:74. בעוד שבשלושת הסיבובים הראשונים של הטורניר ההתקפה של הג'ייהוקס תקתקה היטב, הרי שהפעם, למרות 21 נקודות של פרנק מייסון השלישי, החבורה של ביל סלף נתקעה בעוד טיילר דורסי הפציץ 27 נקודות. רומן סורקין הישראלי לא שותף במדי אורגון.

הערב כאמור, יושלם שלב האליט אייט. במזרח ייפגשו פלורידה (4) וסאות' קרוליינה (7) ואילו באזור הדרום ישחקו על הזכות להיות בפיינל פור שתי המדורגות הבכירות, נורת' קרוליינה (1) וקנטאקי (2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully