וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק קלייברט נסחט בגלל חובות הימורים של יותר ממיליון יורו

פרשה מסעירה נחשפה בהולנד: חלוץ העבר של אייאקס וברצלונה, כיום המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז', הימר על משחקים של טוונטה והסתבך עם עבריינים שאיימו עליו ונעצרו בפרשה של הטיות משחק

פטריק קלייברט. GettyImages
הסתבך. פטריק קלייברט/GettyImages

פטריק קלייברט, חלוץ העבר ההולנדי של ברצלונה והמנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן כיום, חייב יותר ממיליון יורו לארגון פשע בעקבות חובות הימורים. על פי הפרסום היום (שבת) של העיתון ההולנדי "פולקסקרנט", קלייברט הסתבך עם הכנופיה בימים בהם היה חלק מצוות האימון של טוונטה ב-2011 ונסחט על ידי עבריינים במשך שנים.

בפרסום נכתב: "הכנופיה קושרה לפרשת הטיות המשחקים והפעילה לחצים כבדים על קלייברט כדי שישלם את חובו. העבריינים אף איימו לפרסם קלטת ובה קלייברט מדבר על הפרשה".

חמישה אנשים נעצרו בחודש שעבר בחשד למעורבות בעניין, כאשר לגבי קלייברט אין הוכחה כי היה מעורב בהטיית משחקים אלא רק הימר על כאלה בהם הייתה מעורבת גם הקבוצה הבוגרת של טוונטה. לא מדובר בפעולה בלתי חוקית, שכן אז עבד חלוץ העבר בקבוצת המילואים, אבל הוא הפסיד סכומים גבוהים ומאז מנסה להחזיר את החוב. עורך דינו טען: "מרשי הוא קורבן בפרשה הזו. הוא זומן לתשאול כעד בלבד".

קלייברט בן ה-40 כבש 40 שערים ב-79 הופעות במדי נבחרת הולנד. הוא החל את דרכו באייאקס, זכה איתה בליגת האלופות ב-1995 והמשיך לאחר מכן למילאן, ברצלונה (שש שנים), ניוקאסל, ולנסיה, פ.ס.וו וליל הצרפתית, עד שפרש ב-2008. כמאמן ראשי, פרט לקבוצת המילואים והנוער של טוונטה, עבד גם בנבחרת קורסאו ובתחילת העונה מונה למנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן. בנו ג'וסטין (17) פרץ לאחרונה כתגלית החדשה של אייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully