וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קזלאוסקאס: "לחתום במכבי תל אביב זה להכניס ראש בריא למיטה חולה"

המאמן הליטאי הוותיק הסביר מדוע סירב להצעות לאמן את הצהובים לפני ואחרי פיטורי רמי הדר: "למה שאלך לקבוצה במצב רע כל כך, שעסוקה במלחמות ומאבקים? שבעתי מלאמן במקומות כאלה"

one

על פי כל האינדיקציות, מכבי תל אביב מרכזת את מאמציה במינוי מאמן זר לקראת העונה הבאה. אבל דומה שבתקופה האחרונה הצהובים מתקשים לשכנע אנשי מקצוע בכירים להגיע, והמגמה הזו באה לידי ביטוי גם העונה, מסתבר. אחרי עזיבתו של רמי הדר הקבוצה ניסתה לשים ידיה על מאמן אירופי מנוסה, ואחד השמות שהוזכרו במועמדים היה יונאס קזלאוסקאס.

המאמן הוותיק (62), שמחוסר עבודה מאז עזב את נבחרת ליטא בקיץ 2016, ניהל משא ומתן עם הצהובים עוד לפני שהוחתם איינארס בגאצקיס, אולם חזר בו ולבסוף החליט לסרב להצעה. עכשיו הוא מסביר גם מדוע. "בצעירותי היה לי משהו להוכיח. אימנתי קבוצות כמו ז'לגיריס אולימפיאקוס כשהן היו במצב קשה והזדקקו למישהו שיחלץ אותן משם. אבל עכשיו, בשלב הזה בקריירה, למה שאלך לקבוצה כמו מכבי תל אביב? למה ששוב אגיע למועדון שנמצא בסיטואציה קשה כל כך? אני חושב שלחתום שם היה להכניס ראש בריא במיטה חולה", סיפר בראיון לתקשורת הליטאית.

יונאס קזלאוסקאס מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
שבע מלאמן מועדונים מסובכים. קזלאוסקאס/רויטרס

עוד סיפר קזלאוסקאס שקיבל הצעה מהצהובים עוד במהלך כהונתו של רמי הדר כמאמן. "הוא רצו שאחליף מאמן שנמצא על הקווים במינוי קבוע, כביכול. למה שבגללי הוא יילך, למה שהסערות הללו יתעוררו באשמתי? לא רציתי את זה. אני חושב שמכבי תל אביב, במצבה הנוכחי, היא קבוצה רווית מלחמות ומאבקים. ואני לא רוצה להגיע למקום כזה יותר. אני רוצה משהו שונה, אבל עד היום לא קיבלתי אף הצעה מספיק טובה, ובגלל זה אני יושב בבית".

אגב, קזלאוסקאס לא הליטאי היחיד שהתייחס בבוז למכבי תל אביב בימים האחרונים. עם נחיתתה של ז'לגיריס בקובנה אחרי הניצחון מול הצהובים, עוזר המאמן דאריוס מאסקוליונאס אמר ש"מכבי עשתה המון טעויות בבניית הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully