וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מיאמי: דודי סלע הודח בסיבוב השני אחרי הפסד לרפאל נדאל

הטניסאי הישראלי, 83 בעולם, לא יכל לספרדי האגדי שמדורג 76 מקומות מעליו. הפסיד 6:3, 6:4 בתוך שעה ו-20 דקות ויצנח אל מתחת ל-100 הראשונים בעולם, לראשונה מאז אפריל 2016

דודי סלע, טניסאי ישראלי, טורניר מיאמי. AP
לא יכל ליריב החזק. סלע/AP

דודי סלע הפסיד הלילה (בין שישי לשבת) 6:3, 6:4 לרפאל נדאל בסיבוב השני בטורניר מיאמי היוקרתי (סך פרסים של 7 מיליון דולר). למרות ההפסד, סלע הבטיח לעצמו פרס כספי של 19 וחצי אלף דולר, אולם ספק אם יתנחם בכך בהתחשב בעובדה שבעקבות ההפסד והתוצאות האחרונות, סלע ייצא מהמאייה הראשונה בדירוג העולמי לראשונה מאז חודש אפריל בשנה שעברה.

הישראלי שמדורג במקום ה-83 בעולם, לא יכל להופעה טובה ומפוקסת של יריבה שמדורג 7 בעולם ושלט בקצב ובמשחק כולו. נדאל עלה ל-0:2 במאזן שלו מול סלע, אחרי שגבר עליו גם באליפות אוסטרליה ב-2015.

דודי נשבר במשחקון ההגשה השני שלו, הצליח להיכנס בחזרה לעניינים, אבל לא לשבור בחזרה ונדאל ניצח את הסט הראשון 3:6 בתוך 35 דקות. סלע פתח את הסט השני היטב, שמר על ההגשות ובמצב 2:3 לטובתו, הגיע לשתי נקודות שבירה, אולם לא ניצל אותם. גם במשחקון הבא סלע נתן את הטון, אבל נשבר לבסוף, וזה גם פחות או יותר היה אקורד הסיום של המשחק, משום שהחל מאותו רגע נדאל לא שמט ולא משחקון הגשה אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully