וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי אחרי התבוסה: "בדיעבד חלק מההחלטות שלי היו לא טובות"

מאמן הנבחרת אחרי התבוסה 4:1 לספרד: "זה נראה כאילו הם משחקים עם יותר שחקנים על המגרש". רפאלוב התפעל: "לראות אותם וללמוד, הלוואי שנוכל לעשות שליש ממה שהם עושים"

ליאור רפאלוב שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול סרחיו בוסקטס שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
"ספרד זו לא הרמה שלנו". רפאלוב/רויטרס

נבחרת ישראל לא ממש היוותה יריבה הערב (שישי) לספרד במסגרת המחזור החמישי במוקדמות גביע העולם ברוסיה 2018. הנבחרת של אלישע לוי הפסידה 4:1 לנבחרת עדיפה עליה בהרבה, שנהנתה משערים של דויד סילבה, ויטולו, דייגו קוסטה ואיסקו. ליאור רפאלוב רק צימק. איתן טיבי נפצע במהלך המחצית הראשונה ונראה שהוא סובל ממתיחה במפשעה.

עוד בנושא:

ספרד הביסה את ישראל 1:4 בחיחון
מרציאנו 3, גרשון 4, רפאלוב וזהבי 5: ציוני הנבחרת
בספרד צוחקים על אופיר מרציאנו

איתן טיבי שחקן נבחרת ישראל מורד על ידי אלונקה. AP
איתן טיבי על גבי האלונקה/AP

אלישע לוי סיכם: "היום ראינו למה ספרד אחת מהטובות בעולם, אולי הכי טובה. הקצב הגבוה, חילופי המקום. באנו בגישה שאנחנו מעזים ומנסים לשחק כדורגל התקפי. עברנו למבנה של שני חלוצים תוך כדי משחק, הגענו ללא מעט הזדמנויות - אפילו יותר מנגד איטליה - אבל זה לא מנחם אותנו".

המאמן הלואמי הוסיף: "זה נראה כאילו ספרד משחקת עם יותר שחקנים מאיתנו, זה שמאפיין את הנבחרת הזו. התנועה בלי הכדור, הנעת הכדור, חילופי מקומות. צריך לזכור ששיחקנו נגד ספרד בחוץ, לא ראיתי נבחרת שניצחה אותם כאן. אסור לשכוח את זה. הרכב? אלו ההחלטות שלקחתי. אין ספק שבדיעבד חלק מהן היו פחות טובות, אבל הפסדנו כקבוצה".

ליאור רפאלוב שכבש את השער המצמק: "הייתי שמח אם ההזדמנות שלי בסוף המחצית הראשונה הייתה עושה 1:1. נבחרת ספרד - זה מטורף, איזו רמה גבוהה. צריך רק לראות את המשחק שוב וללמוד. הלוואי שנוכל לעשות אפילו שליש ממה שהם עושים. זו לא הרמה שלנו. אני מודה לאלישע על הביטחון שנתן בי, שמח ששיחקתי 90 דקות אחרי הפציעה והניתוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully