וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער נפרדה ב-1:1 מבוסניה, סיכוי נמוך להעפיל ליורו

מוחמד אבו פאני כבש שער שני בטורניר העילית, אבל אלון חזן ושחקניו שוב הסתפקו בתיקו בלבד. ישראל זקוקה לניצחון על צרפת והפסד בוסני במחזור הסיום, כדי לעלות לאליפות אירופה

מאמן נבחרת הנערים, אלון חזן. GettyImages
משחק שני, תיקו שני. חזן/GettyImages

נבחרת הנוער של ישראל נפרדה הערב (שישי) ב-1:1 מנבחרת בוסניה בטורניר העילית במסגרת מוקדמות יורו 2017. התוצאה הזו מותירה את ישראל עם סיכויים נמוכים להעפיל לאליפות אירופה בפעם השלישית בהיסטוריה.

בוסניה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-3, כשהקפטן זינדין מוסטדנאגיץ' הכניע את אסף צור. אבל קשר מכבי חיפה, מוחמד אבו פאני, איזן בדקה ה-18 והתוצאה נותרה בעינה עד הסיום. זה השער השני של אבו פאני בטורניר, אחרי שהוא כבש גם ב-1:1 נגד בולגריה במחזור הראשון.

בוסניה שהפתיעה את צרפת המארחת עם 0:2 במשחק הראשון, מעוטרת בשחקנים מקבוצות בגרמניה, צרפת, סרביה וצ'כיה. הנבחרת של אלון חזן תפגוש את צרפת במחזור הסיום והיא חייבת ניצחון והפסד של בוסניה במשחק המקביל, כדי לסיים ראשונה בבית ולעלות לאליפות אירופה.

ישראל צלחה את שלב המוקדמות הראשון בהצלחה אחרי שסיימה ראשונה בבית שכלל גם את סקוטלנד, אנדורה וליכטנשטיין. היא שובצה לבית ה' עם צרפת, בוסניה ובולגריה. הנבחרת שתסיים ראשונה תשתתף ביורו 2017 שיתקיים בגאורגיה בתאריכים 2-15 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully