וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "קשה לי להסתגל לכך שאני לא בנבחרת, רוצה הסבר מדשאן"

חלוץ ריאל מדריד, שלא זומן לטריקולור מאז אוקטובר 2015, פתח את הפה בראיון ל-RMC: "אני חושב שהוכחתי בריאל שמקומי בנבחרת, רוצה שהמאמן יסביר מדוע הוא מתעלם וגורר אותי מאז היורו"

one

קארים בנזמה לא היה חלק מנבחרת צרפת שהפסידה לפורטוגל בגמר היורו האחרון אותו אירחה. למעשה חלוץ ריאל מדריד לא זומן על ידי דשאן לנבחרת הטריקולור מאז אוקטובר 2015, כשהסיבה לכך אינה מקצועית וקשורה בעיקר לפרשת הקלטת והחשד לסחיטתו של מתיו ולבואנה.

בראיון ל-RMC הצרפתי, בנזמה ביטא את תסכולו מהעובדה שהוא לא חלק מסגל הנבחרת. "זה קשה, במיוחד כשאתה משחק במועדון גדול כמו ריאל מדריד, שבו כולם שחקנים בינלאומיים. זה גם קשה כי אני אוהב כדורגל ומשחקים גדולים. תמיד הייתי גאה לשחק בנבחרת וכשאני לא חלק מהסגל זה מתסכל", אמר בנזמה.

בנזמה הוסיף: "אני חושב שלאור מה שאני עושה בריאל מדריד בשנים האחרונות הוכחתי שאני עדיין צריך לשחק בנבחרת. קשה לי להסתגל עם המצב הזה. אני חושב שזה לא הוגן משום שלא קיבלתי הסברים מדשאן מדוע לא זומנתי. אני רוצה להאמין שהסיבה שלא זומנתי היא מקצועית ושיש שחקנים טובים ממני".

קארים בנזמה שחקן נבחרת צרפת. AP
לא יכול לשתוק יותר. בנזמה/AP

החלוץ המשיך לפנות לדשאן ואמר: "בפעם האחרונה שדיברתי עם המאמן בטלפון זה היה לפני היורו והוא אמר לי שלא יזמן אותי. מאז הוא לא דיבר איתי יותר. אבל היום אני רוצה שהוא יסביר לי מדוע הוא לא זימן אותי ומדוע הוא מתעלם ממני. אני שואל את עצמי את השאלה הזו כל יום".

נבחרת צרפת תפגוש ביום שבת את לוקסמבורג החלשה במסגרת המחזור החמישי של מוקדמות המונדיאל. את חוליית ההתקפה בנבחרת מאיישים אוליבייה ז'ירו מארסנל, אנטואן גריזמן וקווין גמיירו מאתלטיקו מדריד ודימיטרי פאייה, השחקן שכיכב ביורו האחרון ועבר מווסטהאם למארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully