וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון חשוב לדרושאפקה, שקיבלה בשורות טובות מברצלונה

הקבוצה של בלאט ניצחה 67:73 את גלאסטראיי והכוכב האדום הפסידה בברצלונה, מה שאומר שאם הטורקים ינצחו בבאמברג, הם יהיו תלויים רק בעצמם במחזור הנעילה. ריאל ניצחה 73:79 את אולימפיאקוס

העונה הסדירה ביורוליג קרובה לסיומה והערב (שישי) יינעל המחזור ה-28 עם ארבעה משחקים. דיוויד בלאט ודרושאפקה עדיין בחיים בזכות 67:73 בדרבי הטורקי על גלאטסראיי. הכוכב האדום הפסידה 67:54 לברצלונה, צסק"א מוסקבה גברה 74:85 על קאזאן, אולימפיאקוס הפסידה 79:73 לריאל מדריד.

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
עדיין בחיים. דיוויד בלאט/GettyImages

קאזאן - צסק"א מוסקבה 85:74

מפגש הקצוות הסתיים כצפוי בניצחון קליל של צסק"א, הרביעי שלה העונה על קאזאן בכל המסגרות, שהחזיר אותה למקום הראשון לפחות עד משחקה של ריאל מדריד הערב מול אולימפיאקוס. שחקניו של דימיטריס איטודיס הובילו מהדקה הראשונה ופתחו פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון. המארחת חזרה למינוס שלוש בלבד באמצע הרבע השני, אך במחצית הפער עמד על 11, ומזה חבריו של קית' לנגפורד (17 נקודות) כבר לא הצליחו לחזור, וצסק"א כבר הגיעה ליתרון שיא של 20 נקודות לפני שהורידה את הרגל מהדוושה ברבע האחרון. נאנדו דה קולו הוביל אותה עם 22 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, מילוש תאודוסיץ' הוסיף 12 נקודות וחילק 12 אסיסטים.

דרושאפקה - גלאטסראיי 67:73

ניצחון חשוב מאוד לדיוויד בלאט ושחקניו, ששמרו על סיכוי להתברג בין השמונה הראשונות ולהעפיל לרבע הגמר, והסיכויים הללו יגדלו אם הכוכב האדום תפסיד הערב בברצלונה. כרגע משחק אחד בלבד מפריד בין השתיים, שנאבקות על הכרטיס האחרון לפלייאוף, ובמחזור האחרון הן נפגשות באיסטנבול. אחרי מחצית ראשונה צמודה, במהלכה דווקא האורחים החזיקו יותר ביתרון, דרושאפקה התפוצצה ברבע השלישי עם 13:24, הרבה בזכות 10 נקודות של וויל קלייבורן (מתוך 15 במשחק, הוריד גם 9 ריבאונדים), וכבר הובילה ביתרון שיא של 12. גלא לא ויתרה, פתחה את הרבע האחרון עם 0:7 והורידה ל-2 הפרש בלבד, אבל חמש נקודות רצופות של בראד וונאמייקר (22 נקודות ו-6 כדורים חוזרים) עצרו את השטף שלה והבטיחו לבלאט את הניצחון. ולדימיר מיקוב קלע 17 למפסידים.

נאנדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה (ימין) מול דנילו אנג'ושיץ' שחקן קאזאן. GettyImages
דה קולו נאבק עם אנג'ושיץ'/GettyImages
מילקו בייליצה שחקן הכוכב האדום בלגרד (שמאל) מול ברצלונה. GettyImages
בייליצה והכוכב האדום עם הפסד כואב/GettyImages

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 79:73

הבלאנקוס השיגו ניצחון שקירב אותם עוד צעד אל עבר המקום הראשון בתום העונה הסדירה, על אף שלא נראה כי מדובר במשהו משמעותי מדי מבחינת ההגרלה ברבע הגמר, אבל עדיין בהישג יוקרתי. זה ניצחון ראשון של ריאל מדריד בחוץ מול אולימפיאקוס מאז 2005. אנתוני רנדולף להט עם 21 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 חסימות, גם סרחיו יול קלע 21 והוסיף 5 אסיסטים, אותלו האנטר הוסיף 10. אצל היוונים בלט ניקולה מילוטינוב עם 18 נקודות, קוסטאס פפאניקולאו הוסיף 11 ו-6 ריבאונדים, ואסיליס ספאנוליס קלע 9 באחוזים לא טובים (3 מ-12 מהשדה).

ברצלונה - הכוכב האדום בלגרד 54:67

דיוויד בלאט קיבל בשורות טובות מאוד מברצלונה עם ניצחונה של הקבוצה המקומית מול הכוכב האדום בלגרד. עכשיו, דרושאפקה במרחק ניצחון אחד בלבד מהסרבים. בשבוע הבא הכוכב האדום תארח את קאזאן החלשה, בעוד הטורקים ייצאו למשחק חוץ נגד באמברג. אם שתי הקבוצות ינצחו את שתי היריבות שכבר גמרו את העונה, הן יגיעו למשחק מכריע ביניהן בטורקיה במחזור הסיום כשהמנצחת בו תעלה לרבע הגמר. אם דרושאפקה תנצח את באמברג והכוכב האדום תפסיד, אז הסרבים יצטרכו לנצח בארבע הפרש לפחות במחזור הסיום.

סטראטוס פרפרוגלו בלט אצל בארסה עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, פטרי קופונן קלע 13, ויקטור קלאבר קלע 5 וקלט 10 ריבאונדים. אצל הכוכב האדום אף אחד לא סיים עם ספרות כפולות, מרקו סימונוביץ' קלע 7 וקלט 8 ריבאונדים.

אנתוני רנדולף שחקן ריאל מדריד (אמצע). GettyImages
21 נקודות ו-4 חסימות. רנדולף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully