וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ESPN מעריכים: 97 אחוז שראסל ווסטברוק יסיים עם ממוצע טריפל דאבל עונתי

כוכב OKC צריך 21.7 נקודות בממוצע למשחק, 7.7 אסיסטים ו-6.9 ריבאונדים ב-11 המשחקים שנותרו: "זה די מעניין". לברון ג'יימס מודאג מהקשיחות של חבריו וגם: אמביד בדרך לניתוח והעונשים של איבאקה ולופז

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. AP
הסיכויים לטובתו. ווסטברוק/AP

שתי מטרות עומדות בפני ראסל ווסטברוק עד לסיום העונה הסדירה ב-NBA. הראשונה: לסיים את העונה עם ממוצע עונתי של טריפל דאבל. השנייה: לשבור את שיאו של אוסקר רוברטסון, שרשם 41 טריפל דאבלים (מתוך ה-181 שלו) בעונה אחת (1961/62). כשנותרו 11 משחקים עד לתום העונה הסדירה, המצב של כוכב אוקלהומה סיטי מצוין. הלילה (בין רביעי לחמישי) ווסטברוק רשם את הטריפל דאבל ה-35 שלו העונה, ואף עשה זאת ללא החטאה (6 מ-6 מהשדה, 6 מ-6 מקו העונשין) ובכך הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שרושם טריפל דאבל ללא אף החטאה.

ב-ESPN עוקבים באדיקות אחר סיכוייו של ווסטברוק לסיים עם ממוצע עונתי של טריפל דאבל. לאחר שחישבו את כל המשתנים, מצאו באתר כי סיכוייו של הגארד להפוך לשני בהיסטוריה עם ממוצע עונתי של טריפל דאבל עומד על 97 אחוז. "טריפל דאבל ללא החטאה? האמת שזה די מעניין", אמר ווסטברוק בסיום. "שמח שאני יכול להפוך את חבריי לטובים יותר. אני לא יודע אם אצליח להשיג את זה, אני פשוט עולה להתחרות ותו לא".

כדי לסיים את העונה עם ממוצע של 30 נקודות או יותר, עשרה אסיסטים ויותר ועשרה ריבאונדים או יותר, על כוכב OKC לקלוע 21.7 נקודות בממוצע למשחק ב-11 המשחקים שנותרו, למסור 7.7 אסיסטים ולקטוף 6.9 ריבאונדים.

עוד בנושא

טריפל דאבל היסטורי לווסטברוק, קליבלנד חזרה להפסיד

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
"צריכים לעשות יותר". לברון/AP

לברון ג'יימס מודאג אחרי שקבוצתו קליבלנד ספגה את הפסדה השני בשלושת המשחקים האחרונים, דווקא לפני הישורת האחרונה בדמות הפלייאוף. "אין קשר לקבוצה, אלא ליכולת האישית של השחקנים", הסביר לברון לאחר ההפסד לדנבר. "אנחנו צריכים לעשות יותר. אי אפשר ללמד את השחקנים קשיחות מהי. הם פשוט צריכים שיהיה להם אותה. נכון, גם לי היו אפשרויות להיות טוב יותר במהלך המשחק, אבל דבר אחד בטוח אפשר להגיד עליי: אני תמיד מביא עמי קשיחות לפרקט".

"לא יהיה פייר להשוות את העונה הקודמת לנוכחית", אמר קיירי אירווינג. "אי אפשר לעשות זאת. בכל מקרה, זה לא ממש משנה. מה שקורה בפלייאוף זה מה שמשנה. הייתה עונה מוזרה לכולנו, עונה מלאה בפציעות. היו טריידים, היו פציעות ויש דברים שצריכים להבין, אבל אנחנו נעשה זאת. אני בכל אופן, כלל לא מודאג.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן פילדלפיה ג'ואל אמביד. AP
כבר בימים הקרובים. אמביד/AP

* כוכב פילדלפיה, ג'ואל אמביד, צפוי לעבור ניתוח בברכו הפגועה, כך מדווחים בארצות הברית. על פי ראשי הקבוצה, הניתוח ייערך כבר בימים הקרובים.

* רובין לופז וסרג' איבאקה, שהתקוטטו במשחק האחרון בין שיקגו לטורונטו, ספגו עונש השעיה ממשחק אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully