וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער פתחה את שלב העילית עם 1:1 מתסכל מול בולגריה

שחקניו של אלון חזן שלטו, הוליכו משער של מוחמד אבו פאני (56) והשוער אסף צור עצר פנדל (84), אבל פטאר גנצ'ב קבע שוויון דרמטי (86). בשישי תפגוש הנבחרת את בוסניה, בשני את צרפת

שוער הפועל פתח תקוה נוער אסף צור. ברני ארדוב
עצירת הפנדל לא הספיקה לניצחון. אסף צור/ברני ארדוב

נבחרת הנוער של ישראל החלה הערב (רביעי) את שלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 19 וסיימה ב-1:1 מול בולגריה, במשחק הראשון במסגרת בית ה'. ביום שישי תשחק הנבחרת של אלון חזן מול בוסניה וביום שני תסיים את השלב מול המארחת צרפת, שהפסידה הערב 2:0 לבוסנים. שבע מנצחות הבתים תצטרפנה למארחת גאורגיה באליפות אירופה 2017 שתתקיים בקיץ.

שחקניו של חזן היו עדיפים על הבולגרים ברוב שלבי המשחק שנערך בעיר בלואה, איימו על השער 23 פעמים לעומת 8 של היריבה (4:9 בבעיטות למסגרת) ונעצרו פעמיים בקורות. מוחמד אבו פאני, הקשר האחורי של מכבי חיפה, העלה את ישראל ליתרון מוצדק בדקה ה-56 והשוער אסף צור עצר פנדל של טוניסלב יורדנוב בדקה ה-84, אך שתי דקות לאחר מכן הגיע השוויון הדרמטי של פטאר גנצ'ב בכדור חופשי.

הרכב הנבחרת: אסף צור, ניזאר אבו קטיפן, עופרי ארד, יונתן לוי, יהב גורפינקל, שי גולן, מוחמד אבו פאני (רון אשכנזי, 88), אילון אלמוג, עומר לקאו, אוסמה חלאיילה (מנור סולומון, 65), אנס מחאמיד (יצחק אספה, 78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully