וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו גברה 77:80 על פנרבחצ'ה והבטיחה מקום בפלייאוף

הקבוצה של ולימיר פראסוביץ' שרדה ניסיון קאמבק ותהיה ברבע הגמר, ז'לגיריס איבדה סיכוי. 16 נקודות של סינגלטון הובילו את פנאתינייקוס ל-63:72 על באסקוניה, והשאירו את פנר רביעית

שחקן אנאדולו אפס בריאנט דאנסטון. GettyImages
המשימה הושלמה. דאנסטון/GettyImages

המחזור ה-28 ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים. אנאדולו אפס גברה 77:80 בדרבי על פנרבחצ'ה ועלתה לרבע הגמר, באמברג ניצחה 76:84 את מילאנו במשחק חסר חשיבות, פנאתינייקוס ניצחה 63:72 את באסקוניה.

אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 77:80

ניצחון שביעי בשמונת המחזורים האחרונים לאנאדולו, שהבטיחה לעצמה את המקום בפלייאוף, ובעצם הביאה לאובדן סיכוייה של ז'לגיריס להעפיל, עוד לפני משחקה מול מכבי תל אביב הערב. הכוכב האדום ודרושאפקה תאבקנה על הכרטיס האחרון לרבע הגמר. הקבוצה של ולימיר פראסוביץ' שלטה בדרבי הטורקי מהרגע הראשון, רצה ל-2:10 מהיר והובילה לכל אורך המשחק. פנר אמנם הצליחה לחזור מפיגור 17 לקראת סיום הרבע השלישי, עם ריצת 4:17, ושלשה של בובי דיקסון הורידה ל-2 הפרש בלבד כחצי דקה לסיום, אך הוא החטיא ניסיון להשוות על הבאזר ופנר המשיכה את ההתרסקות דווקא ברגעי המפתח של העונה עם הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. ניצחונה של פנאתינייקוס על באסקוניה הותיר את ז'ליקו אוברדוביץ' במקום הרביעי (ששווה יתרון ביתיות בפלייאוף). בריאנט דאנסטון (14 נקודות) וג'ייסון גריינג'ר (13) הובילו רשימת קלעים מאוזנת של אנאדולו, דיקסון קלע 19 לפנר.

באסקוניה ויטוריה - פנאתינייקוס 72:63

דווקא אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, וכאשר ניצחון היה מעלה אותם למקום הרביעי, הבאסקים נכנעו בביתם בגלל רבע ראשון נוראי של 6:24 לפאו, שבעצמה עשתה צעד משמעותי לעבר המקום הרביעי (בשוויון נקודות עם פנרבחצ'ה, אך נחותה ממנה במאזן הפנימי). 7 נקודות מהירות של ג'יימס גיסט הביאה לפתיחה של 4:14 של היוונים, שסיימו את הרבע הראשון ב-6:24 מהדהד. באסקוניה ניסתה לחזור אך לא הצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי עד אמצע הרבע הרביעי, בעיצומה של ריצה שנראה היה שעשויה להסתיים בקאמבק גדול. בסופו של דבר פאו שמרה על היתרון עד לסיום, הרבה בזכות 16 נקודות ו-7 ריבאונדים של כריס סינגלטון. גיסט ומייק ג'יימס הוסיפו 11 כל אחד, 13 של אדם האנגה לא הספיקו לבאסקים.

משחק נוסף:
מילאנו - באמברג 84:76

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
הביתיות בסכנה. אוברדוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully