וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציע בהיכל הדרייב אין ייקרא על שמו של אורי שלף ז"ל

22.3.2017 / 15:17

בהחלטה משותפת של הפועל תל אביב, חברת היכלי הספורט ומשפחת שלף הוחלט לכבד את זכרו של מנהל הקבוצה שנפטר לפני שנתיים בקריאת יציע על שמו. היו"ר רמי כהן: "הוא תמיד יהיה חלק בלתי נפרד מהפועל, וראוי שיונצח באולמנו הביתי"

one

יציע 4 בהיכל הדרייב אין בתל אביב ייקרא על שמו של מנהל הפועל תל אביב אורי שלף ז"ל בטקס מיוחד שייערך לפני משחק הליגה נגד מכבי קרית גת ביום שני הקרוב. אל הטקס יוזמנו בני משפחתו של שלף, חבריו, ושחקני עבר, והוא ייערך כשנתיים לאחר מותו הפתאומי. "אנו מודים לחברת היכלי הספורט שנעתרו לבקשתנו להנציח באולמנו הביתי את אורי, שנאבק במשך שנים להקמת בית ראוי למועדון הכדורסל הפועל תל אביב", נכתב בהודעה לעיתונות מטעם האדומים. ההחלטה אגב, היא משותפת לקבוצה, לחברת היכלי הספורט, המנהלת את הדרייב אין, ומשפחת שלף.

"עברו שנתיים מאז שאורי נפטר, אך אין יום שאנו לא נזכרים בפועלו ובאישיותו המיוחדת", אמר היו"ר רמי כהן, "הוא תמיד יהיה חלק בלתי נפרד מהפועל, וראוי שיונצח באולמנו הביתי לו יש זכויות רבות בהקמתו. אני מודה לחברת היכלי הספורט שנעתרו ליוזמה שלנו, וקורא לאוהדי הקבוצה להגיע ולכבד את זכרו של אורי".

בחודש הבא יערוך המועדון הפנינג משפחות לזכרו של אורי שלף, שיתקיים מעתה בכל שנה בסמוך לחג הפסח.

בצד המקצועי, בהפועל תל אביב עשויים להופיע בסגל חסר עוד יותר מהדרבי לקראת המשחק נגד קרית גת, אותו מגדירים בקבוצה ככזה שאסור להפסיד. בנוסף לאלנדו טאקר ורם אליאספור שייעדרו בוודאות, גם דרל וויליאמס ומארק ליונס נמצאים בספק, כשהאדומים לא מצליחים במשימתם לצרף שחקן זר במקומו של טאקר, שישוב לפעילות רק בחודש הבא.

אורי שלף יושב ראש הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אורי שלף ז"ל/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אורי שלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully