וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון: "נעשה הכל כדי לסיים כאלופות"

22.3.2017 / 14:32

רגע לפני חצאי גמר הפלייאוף בכדורסל נשים, נערכה מסיבת עיתונאים מיוחדת, עם המאמנים והקפטניות. סואץ קרני: "פעם שלישית פוגשות את אשדוד בסדרה, נקווה שפעם שלישית גלידה". רועי אייזנברג לקראת רמת חן: "מאמינים שיכולה להיות סדרה מאוד מעניינת"

ליעד סואץ קרני, שי דורון, איריס שטרק, לירון צעירי. מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, מגד גוזני
הקפטניות והצלחת/מגד גוזני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת חצאי גמר הפלייאוף בכדורסל נשים מחר בערב, והשקת קמפיין מיוחד לרגל המשחקים. הסדרות, שייערכו בשיטת הטוב מחמישה משחקים, יפגישו את מחזיקת גביע המדינה ואלופת הליגה הסדירה מכבי רמת חן ואליצור חולון, שסיימה את הליגה במקום הרביעי, ואת מכבי אשדוד ובנות הרצליה.

"אני בטוחה שיהיו לנו משחקים ספורטיביים. זה יום שמסמל שינוי משמעותי עבורנו, הענף הזה עושה שינוי בחשיפה של הליגה הזאת. סבלנו מתקציבים נמוכים שלא אפשרו את פעילות הליגה בכבוד, היום כבר הצלחנו בזכות בג"צ להפעיל את הליגה בצורה ראויה ואנחנו מקווים שעוד נמשיך בשינוי התקציבי שיחל כבר בעונה הבאה. בכדורסל הנשים יש חזון גדול ואני מזמינה את כולם להיות חלק מהחזון הזה", אמרה רו"ח איריס שטרק, יו"ר מנהלת ליגת כדורסל הנשים.

מאמנת רמת חן שירה העליון התייחסה לסדרה עם חולון: "גמר גביע המדינה היה הישג מאוד גדול עבורנו, עכשיו תהיה סדרה לא קלה מול חולון ואנחנו לוקחות את הסדרה הזאת ברצינות. כיף להיות פה ולראות את כדורסל הנשים מתפתח". המאמן שמנגד, רועי אייזנברג מאמין באפשרות להפתעה: "הרמנו את רמת הכדורסל שלנו, אנחנו לא באים לשמש כתפאורה ומודעים לרמה של רמת חן. אנחנו מצפים ומאמינים שיכולה להיות סדרה מאוד מעניינת, אני ממליץ לבוא ולראות את המשחקים שלנו".

הסדרה השנייה מפגישה שתי קפטניות ותיקות. שי דורון ממכבי אשדוד שאמרה: "דווקא זה שלא היינו בגביע נתן לנו את הזמן להבריא ולהדליק את האש. עכשיו יש לנו את ההזדמנות להוכיח מי הקבוצה הכי טובה, נעשה הכל כדי לסיים אלופות", וממול ליעד סואץ-קרני מהרצליה: "הייתה לנו עונה עם עליות וירידות, אני מקווה שנוכל לסיים אותה בצורה טובה. זאת שנה שלישית שאנחנו נגד אשדוד בסדרה, אולי עכשיו תהיה פעם שלישית גלידה ונוכל גם לעבור אותם".

  • עוד באותו נושא:
  • שי דורון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully