וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גלגלים של תקווה" ייערך זו השנה ה-15 ברציפות

עמותת "אתגרים" בשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל תערוך את האירוע בשבת ב-1.4, כשהשנה לראשונה יתווספו למסלולי רכיבת כביש ושטח גם מסלולי ריצה עממיים. בסיום הפעילות ייערך הפנינג שיכלול מופע מוסיקלי, יריד מוצרי ספורט, הפעלות נוספות ועוד

גלגלים של תקווה. אהוד מלמד, יח"צ אתגרים,
גלגלים של תקווה/אהוד מלמד, יח"צ אתגרים

עמותת "אתגרים" בשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל ובחסות בנק הפועלים, תערוך זו השנה ה-15 ברציפות את אירוע הספורט "גלגלים של תקווה", שיתקיים ביום שבת ה-1.4.2017. השנה ולראשונה במסגרת הפעילות, מתווספים למסלולי רכיבת כביש ושטח גם מסלולי ריצה עממיים. משפחות עם ילדים בכל הרמות והגילאים, ספורטאים מקצועיים, קבוצות רכיבה וריצה ועוד, צפויים להשתתף באירוע לצד ילדים ומבוגרים עם מוגבלויות, במטרה לגייס משאבים ולהעלות את מודעות הציבור להעצמתם ושילובם של אנשים עם מוגבלויות בחברה באמצעות פעילויות ספורט אתגרי בטבע.

הפעילות באירוע תכלול שישהמקצים שונים: שלושה מסלולי רכיבה באורך של 10, 32 ו-53 ק"מ, שייערכו בשטח ובכבישים שייסגרו בתיאום עם משטרת ישראל, ושלושה מסלולי ריצת שטח באורך של 2, 5 ו-10 ק"מ. בסיום הפעילות ייערך הפנינג הפתוח למשתתפים שיכלול מופע מוסיקלי, יריד מוצרי ספורט, הפעלות נוספות ועוד. אירוע הרכיבה הגדול נולד כצורך לגיוס משאבים והעלאת המודעות בציבור לפעילותה של עמותת "אתגרים" וכל הכנסותיו הינם קודש להמשך פעילות העמותה ופתיחת מועדוני אופניים חדשים לילדים ובוגרים עם מוגבלות.

מנכ"ל עמותת אתגרים, אבנר בלקנאי: "אנו גאים ונרגשים להמשיך את המסורת הנהדרת ביחד עם המועצה האזורית עמק יזרעאל ושותפינו הנוספים לדרך, באירוע חברתי המוביל מסוגו והמרגש בישראל. השנה, הוספנו לפעילות גם מסלולי ריצת שטח לטובת המשתתפים ואנו מצפים לבואם של אלפים רבים מכל רחבי הארץ, שלצד המאמץ הפיזי, ייהנו מהתרומה לקהילה ולהעצמתם של חברי "אתגרים", הממשיכים לפרוץ גבולות מדי יום".

עמותת "אתגרים" אשר נוסדה ב- 1995, פועלת בכל רחבי הארץ ובה נוטלים חלק אנשים עם מוגבלויות פיזיות, התפתחותיות, נפשיות, חושיות וקוגניטיביות בכל הגילאים. העמותה מפעילה חוגי ילדים ונוער בתוכניות שיקומיות חינוכיות, מקיימת טיולי אתגר בטבע ומעודדת ספורט עממי והישגי לחיזוק יכולותיהם של אנשים עם מוגבלות ושילובם בקהילה ובחברה. במשך השנים טיפחה העמותה את האמונה ביכולתם של אנשיה לפרוץ גבולות בכוחם להתגבר על מכשולים, לממש ולהוביל את עצמם לחיים עצמאיים מלאי תקווה וסיפוק ובכך לשנות את מציאות חייהם. כיום שותפים לפעילויות השונות של אתגרים כ-5,000 ילדים וכ-1,000 בוגרים.

גלגלים של תקווה. אהוד מלמד, יח"צ אתגרים,
גלגלים של תקווה/אהוד מלמד, יח"צ אתגרים
  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully