וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מרקו וראטי: "אם הוא יישאר בפריס, הוא לא יהפוך לווינר"

דונאטו די קמפלי שפך שמן למדורת השמועות בדבר עתידו של האיטלקי: "מרקו צריך להחליט אם להרוויח הרבה ולא להפוך למנצח, או להרוויח פחות ולהיות אלוף. עזיבה? רק לקבוצת פאר"

שחקן פריס סן ז'רמן, מרקו וראטי. רויטרס
ההפסד לברצלונה עדיין לא נשכח. וראטי/רויטרס

הדי התבוסה של פריס סן ז'רמן 6:1 לברצלונה, שהותירה את הצרפתים מחוץ לליגת האלופות מוכים ושבורים, עדיין נשמעים היטב. סוכנו של מרקו וראטי, דונאטו די קמפלי, התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" והמשיך לשפוך שמן למדורת השמועות על עזיבה של האיטלקי.

די קמפלי אמר: "המצב מאוד סבוך, מרקו קשור בחוזה עד 2021. הוא רוצה לנצח ובמקום בו פריס סן ז'רמן נמצאת כרגע, הוא לא יכול לנצח. ה-0:4 על ברצלונה במשחק הראשון הסב הרבה נזק כי הוא הסתיר את הבעיות האמיתיות של הקבוצה".

האיטלקי בן ה-24 הגיע לבירת צרפת בקיץ 2012 וזכה בארבע אליפויות, שני גביעים ושני גביעי הליגה. אבל עכשיו נדמה שהוא חש מיצוי ובעיקר רצון לעבור לליגה יותר תחרותית, לקבוצה שמסוגלת לזכות בליגת האלופות.

שמו של וראטי נקשר במעברים לבאיירן מינכן, ברצלונה, יובנטוס ועוד. סוכנו הוסיף: "מרקו בפריס כבר חמש שנים ועכשיו הוא צריך לקבל החלטה: לקבל הרבה כסף ולא להפוך לווינר, או להרוויח פחות ולהפוך לאלוף. זו לא שאלה של שכר, יש דבר אחד בטוח: אם הוא יעזוב את פריס, זה יהיה רק לאחת מהקבוצות הגדולות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully