וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט הקפטן נלקח מגוני יזרעאלי שהושעה לשבועיים מכל פעילות

22.3.2017 / 11:40

הגארד עמד לוועדת משמעת בעקבות התנהגותו במשחק מול אשדוד וספג גם קנס כספי: "מתנצל בפני כל מי שאוהב את הפועל חולון. לא הייתה כל כוונה לפגוע, ברור לי שאין לי זה מקום על מגרש כדורסל"

one

גוני יזרעאלי עמד הבוקר (רביעי) לוועדת משמעת בהפועל חולון בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי אשדוד/באר טוביה ביום שבת האחרון, בה כי סרט הקפטן יישלל ממנו לצמיתות. כמו כן, השחקן יושעה מכל פעילות לשבועיים והוטל עליו קנס כספי. "מתנצל בפני כל מי שאוהב את הפועל חולון", אמר יזרעאלי. "בראש ובראשונה לשלמה אייזיק ולהנהלה, וכמובן בפני דן שמיר אותו אני מעריך מאוד. לא הייתה כל כוונה לפגוע, ברור לי שאין לי זה מקום על מגרש כדורסל".

כזכור, הקפטן של הסגולים נכנס למשחק נגד אשדוד השבוע רק ברבע האחרון, בשעה שההפרש נשק ל-30 נקודות, ולאחר שקלע שלשה אחת הסתובב בהפגנתיות לעבר הספסל. דקה לאחר מכן צלף יזרעאלי שלשה נוספת, הסתכל שוב לכיוון הספסל והוסיף תנועה שנראית כמו יריקה. בשלב הזה היו צריכים בספסל של חולון להרגיע את דן שמיר ששקל להוציא אותו מהמגרש. מאז המשחק צפו בחולון מספר פעמים בתקרית, והחליטו להעמידו לוועדת משמעת.

אין זאת הפעם הראשונה שבין יזרעאלי לשמיר מתחממים היחסים על רקע דקות המשחק המועטות של השחקן, שאיבד את מקומו ברוטציה לרועי הובר בתחילת העונה, ובתקופה האחרונה רואה את טו הולוואי לוקח לו את דקות המשחק שקיבל בחזרה אחרי הפציעה של קאליף וואייט.

גוני יזרעאלי שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
העונש בדרך. גוני יזרעאלי/מגד גוזני

זוהי העונה החמישית של יזרעאלי בן ה-32 בחולון. הוא הגיע לקבוצה לראשונה בעונת 2007/8 וזכה עמה באליפות המדינה, אך עזב לאחר עונה לגלבוע/גליל. בעונת 2013/14 שב לחולון ומשחק בקבוצה מאז. העונה כאמור, דקות המשחק שלו ירדו בצורה משמעותית ביחס לעונה שעברה, והוא רושם 3.5 נקודות ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק. חולון מדורגת במקום השני בטבלה, והיא רושמת את אחת העונות הטובות ביותר שלה בליגת העל. השבוע יצאו הסגולים למשחק חוץ נגד הראשונה בטבלה, מכבי תל אביב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully