וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל היום הבינלאומי למאבק בגזענות: משחק מיוחד נערך במתחם חולות

בן רייכרט, סער בנבנישתי ושחר הירש מהפועל תל אביב, אמייה טגה ממכבי נתניה, קבוצת הנוער של בני יהודה וקבוצת נערים ב' של בני סכנין הדרימו למשחק סולידריות מיוחד

עריכה: שמרית גולדשטיין

שחקני הפועל תל אביב בן רייכרט, סער בנבנישתי ושחר הירש, קשר מכבי נתניה אמייה טגה, קבוצת הנוער של בני יהודה וקבוצת נערים ב' של בני סכנין הגיעו היום (שלישי) למתקן חולות למפגש סולידריות לרגל היום הבינלאומי למאבק בגזענות שארגנה הקרן החדשה לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקד האירוע היה משחקון מעורב. במהלך היום התקיים טקס הענקת פרס לקבוצת חולות, במסגרת קול קורא שהוציאה תכנית 'בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים' בשיתוף ההתאחדות לכדורגל בישראל וארגון שחקני הכדורגל. השנה זכו בפרס שמונה קבוצות כדורגל וארגוני אוהדים הפועלים לקידום סובלנות ודו-קיום. מטרת המענקים לעודד את מאות המיזמים הקיימים בכל הליגות המקדמים את הערכים הללו ולהציב זרקור ציבורי על העשייה הענפה בתחום זה המיושמת באופן שוטף בכדורגל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר הפועל תל אביב אמר: "הפועל תל אביב שמחה לקחת חלק פעיל ביום הבינלאומי נגד הגזענות. המועדון שלנו חרט על דגלו את קבלת השונה והאחר, עזרה לזולת והבעת סולידריות עם כל אדם באשר הוא. פעילויות כמו אלו של תכנית 'בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים' מראה שאנחנו בדרך הנכונה. כבר הוכח לא פעם שהכדורגל הוא מקור אידיאלי לקירוב לבבות וגישור על פערים ומי ייתן ונאמץ את עקרונות הספורט גם לחיים עצמם. המאבק בגזענות הוא מאבק ארוך ומתיש שבסופו, כך כולנו מקווים, תהיה לנו חברה טובה ומכילה יותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איציק שנן מייסד תכנית "בועטים את הגזענות מהמגרשים" אמר: "אנחנו נרגשים לראות כאן ביום הסימבולי הזה שחקני כדורגל מובילים, קבוצות נוער ומבוגרים ממגוון קבוצות ליגות הכדורגל בישראל מסכנין בצפון , תא ,נתניה, בני יהודה ובש . מפגש הסולידריות הזה בשיתוף ההתאחדות לכדורגל וארגון השחקנים הוא הוכחה נוספת לכך שהכדורגל בישראל ושחקני הכדורגל עצמם מעורבים ומגלים היום יותר אחריות חברתית וסולידריות כלפי האחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully