וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "רוצה לאמן את נבחרת ארגנטינה, אבל עלי להשתפר"

מאמן אתלטיקו מדריד דיבר על העתיד הקרוב והרחוק: "לעולם לא אאמן את ריאל מדריד. את הנבחרת ארצה להדריך לקראת סוף הקריירה, אם ירצו אותי". וגם: מה קורה לו כשהוא הולך לקולנוע?

one

עתידו של דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד עדיין לא ברור, אך דבר אחד ככל הנראה ידוע: את ריאל מדריד, "צ'ולו" לא ידריך לעולם - כך לפחות טען היום (שלישי) בפני התקשורת הארגנטינאית.

"לעולם לא אאמן את ריאל מדריד", אמר סימאונה, "זה הגיוני, בגלל ענייני רגשות. הם גם לעולם לא יפנו אלי. אני צעיר, אולי יום אחד אאמן קבוצה אחרת".

יש ג'וב שמאמנה הנפלא של אתלטיקו מדריד כן היה רוצה לקבל בעתיד: "בשלב מסוים הייתי רוצה לאמן את נבחרת ארגנטינה, אבל אני צריך להשתפר כמאמן. ארצה לעשות זאת בשלב האחרון של הקריירה שלי, אם הם עדיין ירצו אותי".

סימאונה אף טען שקשה לו מאוד להתנתק מהענף שהוא אוהב כל כך: "כשאני הולך לקולנוע, בסופו של דבר אני פשוט יושב וחושב איך אנחנו צריכים לתקוף טוב יותר, אילו שחקנים אני צריך להרכיב, איך להרגיע שחקנים מסוימים ועם אילו אני צריך לדבר. קשה לי להירדם וכשאני קם כל גופי כואב. אני יכול להירדם ל-15 דקות, ואז ישר לקום. בכל פעם שאנחנו מנצחים אבל משחקים רע, אני במצב רוח רע".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. GettyImages
לא מסוגל להתנתק. סימאונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully