וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי איגוד הג'ודו הוזמנו לוועידת איפא"ק, אפשרות שיקבלו סיוע כספי

21.3.2017 / 14:40

ההצלחה בריו והמדליות של ג'רבי וששון עשו את שלהם: משלחת מאיגוד הג'ודו תצא לארה"ב לקראת טורניר בניו יורק, אבל בכיריה ימריאו לוועידה בוושינגטון: "אפשר לחזור עם תרומה יפה"

ירדן ג'רבי, אורי ששון. יוסי ציפקיס
הרבה כבוד, אולי גם קצת כסף. ג'רבי וששון/יוסי ציפקיס

ההישג של איגוד הג'ודו במשחקים האולימפיים בריו, עם זכייתם במדליות הארד של אורי ששון וירדן ג'רבי, לא רק הזניק את הענף בישראל, מתברר כי ההצלחה של הג'ודואים הישראלים עשתה את שלה גם בקהילה היהודית בארה"ב.

הלילה (רביעי) תמריא משלחת שתמנה 15 איש מאיגוד הג'ודו, ובראשה היו"ר משה פונטי, על מנת להתחרות באליפות ניו יורק הפתוחה בג'ודו, אבל בפעם הראשונה יופיעו חלק מהג'ודאים ובראשם המדליסטים ג'רבי וששון בוועידת איפא"ק בוושינגטון, שתיפתח ביום ראשון הקרוב.

מהוועידה עצמה, שבה אמורים לנאום בכירי המערכת הפוליטית בישראל ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיגרו לפני מפר חודשים הזמנה אל איגוד הג'ודו על מנת שלפחות אחד מהמדליסטים יגיע ויופיע בפני הקהילה היהודית. יש לציין כי בכל שנה בתקופה הזאת יוצאת משלחת להתחרות בטורניר בניו יורק - שהוא אליפות לנבחרות ולא ליחידים - אך כאמור בפעם הראשונה ימשיך צוות מצומצם בטיסה לוושינגטון כדי להופיע בפני הוועידה.

באיגוד הג'ודו טענו היום כי "אין ציפיות לחזור עם מענק כספי מראשי הקהילה היהודית, אך יחד עם זה בנסיעה מהסוג הזה הכל פתוח, וכשאתה יוצא למפגש כזה על פי הזמנה, אתה יכול לחזור עם תרומה יפה לאיגוד". יש לציין כי תקציב האיגוד, שעמד על 10 מיליון שקלים בשנת 2016, צפוי לקבל עלייה משמעותית של 50 אחוז ולעמוד על 15 מיליון שקלים, וזאת בעקבות ההצלחה של הג'ודו בריו, ומאחר ששרת הספורט מירי רגב סבורה כי הענף הוא חזק ומשמעותי בספורט הישראלי, והיא זו שדחפה שהוא יתוגמל בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully