וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מגנים שמאליים מועמדים להצטרף לריאל מדריד בקיץ הקרוב

הבלאנקוס החליטו סופית כי הגיע הזמן להיפרד מפאביו קואנטראו, ש"מבלה יותר זמן בחדר הטיפולים מאשר על המגרש". אארון מרטין בן ה-19 מאספניול ויורי ברצ'יצ'ה בן ה-27 מסוסיאדד, מועמדים

one

פגרת הנבחרות אליה נכנס הכדורגל העולמי מאפשרת לקבוצות השונות לעצור לרגע את שטף המשחקים ולהתחיל לחשוב על העונה הבאה.

אחת מאותן קבוצות היא אלופת אירופה ומוליכת הליגה הספרדית, ריאל מדריד, שרוצה לסיים את העונה הנוכחית עם אליפות ועוד זכייה בצ'מפיונס, שם תפגוש ברבע הגמר לקרב כפול וענק בחודש הבא את באיירן מינכן.

בריאל התייאשו סופית מהפורטוגלי פאביו קואנטראו, שחזר העונה משנת השאלה במונאקו ושיחק רק ארבע פעמים, אחת מהן בליגה. הבלאנקוס ייפרדו בסוף העונה מקואנטראו, שהגיע ב-2011 מבנפיקה ואף פעם לא ממש השתלב בסנטיאגו ברנבאו. ב"מארקה" נכתב כי בריאל איבדו סבלנות שכן קואנטראו "מבלה יותר זמן בחדר הטיפולים מאשר על המגרש".

כעת, בקבוצה מחפשים אחר מגן שמאלי שיהווה מחליף למרסלו וב"מארקה" מדווחים כי שני שמות מרכזיים סומנו: הראשון הוא יורי ברצ'יצ'ה בן ה-27, שחקנה של ריאל סוסיאדד. הוא מחזיק כרגע בחוזה עד 2020 ובסעיף שחרור של 30 מיליון דולר, כאשר גם מנצ'סטר סיטי הוזכרה כמועמדת להביא אותו. המועמד השני הוא אארון מרטין הצעיר, בן 19, שחקנה של אספניול. הוא מחזיק בחוזה עד 2022 וסעיף השחרור שלו עומד כרגע על 30 מיליון דולר ויעלה ל-40 מיליון בשנה הבאה.

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, מרסלו. AP
יביאו לו גיבוי? מרסלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully