וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן מיקאל: "הליגה הישראלית ב-10 רמות מעל הליגה הסינית"

קשר מכבי תל אביב נהנה מאוד בחודש וחצי שלו בישראל: "תל אביב אחת מהערים הכי טובות בעולם, התשוקה של האוהדים מאוד מרשימה, בנינו קבוצה חזקה בתוך זמן קצר, סומך על ליטו וידיגאל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

קשר מכבי תל אביב, רובן מיקאל, התראיין לעיתון הספורט "רקורד" בפורטוגל וסיפר על החוויות שלו מהחודש וחצי בו הוא נמצא בישראל. מיקאל מאוד מרשים מאז שנחת ביום האחרון להעברות בליגת העל, ונראה ששביעות הרצון היא הדדית.

"החוויה פה הרבה יותר טובה ממה שציפיתי", סיפר מיקאל, "כששמעתי את המילה 'ישראל', ישר חשבתי עם פצצות, אבל אין לזה קשר למציאות. תל אביב היא אחת הערים הטובות בעולם, עם איכות חיים גבוהה וביטחון. אני מודה שבהתחלה פחדתי, אבל מאז שהגעתי מאוד התרשמתי מאיכות החיים בישראל".

הפורטוגלי הוסיף: "כולם יודעים מה הסיבות שעברתי לשחק בסין, אבל הליגה בישראל היא ב-10 רמות מעל הליגה הסינית. והתשוקה של האוהדים מאוד מרשימה. קשה להשוות בין ישראל לפורטוגל, אבל מבחינת אגרסיביות ואינטנסיביות, הכדורגל בישראל לא נופל מזה בליגה הפורטוגלית".

מיקאל סיכם: "בתוך זמן קצר נבנתה פה קבוצה חזקה. כשהגעתי היינו בפיגור 8 נקודות מהמקום הראשון ועכשיו אנחנו בפיגור 3. אני מרגיש טוב מאוד. אחרי שחוויתי ירידת ליגה בסין - דבר שמעולם לא קרה לי לפני כן - עכשיו אני יכול לזכות גם באליפות וגם בגביע בישראל. הרווחתי כאן פרק חדש בקריירה שלי ואני סומך על ליטו וידיגאל".

שחקן מכבי תל אביב רובן מיקאל. לירון מולדובן
"הרווחתי פרק חדש בקריירה". מיקאל/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully