וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסטיאן שווינשטייגר עובר לשיקגו פייר מה-MLS

הקשר הגרמני בן ה-32, שלא השתלב בעונה וחצי שלו במנצ'סטר יונייטד, יצטרף לקבוצה מעיר הרוחות: "מאמין בחזון והפילוסופיה של המועדון הזה וחושב שאוכל לעזור לפרויקט שלהם"

שחקן מנצ'סטר יונייטד בסטיאן שווינשטייגר. רויטרס
יעזור להרים את הרמה בעיר הרוחות? שווינשטייגר/רויטרס

בסטיאן שווינשטייגר עוזב את מנצ'סטר יונייטד ומצטרף לשיקגו פייר מה-MLS.

לפני כארבעה חודשים נוצר הקשר הראשוני בין הקשר הגרמני הוותיק לראשי הקבוצה מעיר הרוחות, שנפגשו עמו לארוחת צהריים באנגליה והחלו בניסיונות השכנוע בנוגע למעבר. שיקגו תשלם ליונייטד סכום כסף מסוים תמורת שוויני בן ה-32, שמעולם לא השתלב באולד טראפורד.

על פי הדיווח ב"שיקגו טריביון", שווינשטייגר, שיצטרף לאחת הקבוצות החלשות ב-MLS בשנתיים האחרונות, עשוי לשחק במדי שיקגו כבר בשבוע הבא כאשר כרגע הדברים תלויים בקבלת הוויזה שלו ובבדיקות רפואיות שיהיה עליו לעבור. הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, נלסון רודריגס, כבר הציג את העסקה כסגורה ואמר: "אנחנו מצרפים שחקן שזכה בתארים בכל מקום ושיחק ברמות הגבוהות לאורך תקופה ארוכה. כמועדון, אנחנו חייבים להעלות את הסטנדרטים שלנו בהתאם".

"לאורך הקריירה שלי תמיד חיפשתי הזדמנויות בהן אוכל להשפיע בצורה חיובית ולעזור למשהו גדול", אמר שווינשטייגר בהודעה שפורסמה דרך שיקגו פייר, "המעבר הזה הוא לא שונה. אני מאמין בחזון והפילוסופיה של המועדון הזה וחושב שאוכל לעזור לפרויקט שלהם".

שווינשטייגר שיחק בבאיירן מינכן מ-2002 עד 2015, אז הצטרף ליונייטד. העונה הוא לא זכה לדקות ליגה מז'וזה מוריניו ובסך הכול, סיים את דרכו בשדים האדומים עם 35 משחקים ושני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully