וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: גמרי גביע המדינה בכדוריד לגברים ונשים

המוליכה והאלופה מכבי תל אביב תפגוש בגמר הגברים את זוכת השנתיים האחרונות הפועל ראשון לציון, שמדורגת רק חמישית בטבלה (20:40, ספורט 5). אצל הנשים: הדאבליסטית בנות הרצליה מול מכבי ארזים רמת גן (18:00, 5+)

שחקן הפועל ראשון לציון אבישי סמולר. קובי אליהו
פעם שלישית גלידה? סמולר והגביע בשנה שעברה/קובי אליהו

גמר גביע המדינה בכדוריד, לגברים ולנשים, ייערך מחר (שלישי) באולם הדרייב אין בתל אביב.

אצל הגברים תפגוש האלופה והמוליכה מכבי תל אביב את מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות והקבוצה המעוטרת ביותר בתולדות המפעל, הפועל ראשון לציון (20:40, ספורט 5). אצל הנשים, בנות הרצליה, הדאבליסטיות, יישחקו החל מהשעה 18:00 (ספורט 5+) מול מכבי ארזים רמת גן, שחוזרת למעמד לראשונה מזה שמונה שנים. בגמר הנשים יצויין זכה של העיתונאים לימור שפיגל ז"ל. אביה אמציה יעניק את הגביע יחד עם יו"ר איגוד הכדוריד, טל לביא.

"כששתי הקבוצות הכי טובות נפגשות אחת מול השנייה אתה יודע שמדובר במשחק ענק. זה ממש סופר קאפ", אמר מאמן מכבי תל אביב, דראגן ג'וקיץ'. עידן מימון, בגמר ראשון שלו כמאמן ראשי, אמר: "זה יום חג לכדוריד הישראלי. גמר גביע באולם שסך הכל עשה הרבה טוב למועדון שלנו. זו פעם שלישית שלנו פה ברציפות. זו חוויה".

"מי אמר שאנחנו אנדרדוג?", הוסיף קפטן הפועל ראשון לציון, אבישי סמולר, שקבוצתו מדורגת רק חמישית בליגה. "אני אף פעם לא אנדרדוג, אני הפועל ראשון לציון. יכול להיות שמכבי בפורמה טובה יותר, אבל כפילוסופיה לחיים אני לא אנדרדוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully