וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בטורקיה, יוגב אוחיון: "אין דבר כזה משחק חסר חשיבות"

20.3.2017 / 21:14

הצהובים ערכו אימון מסכם באיסטנבול לקראת פנרבחצ'ה (ג', 19:45, 5+ לייב), בגאצקיס: "חייבים לכבד כל משחק". אוברדוביץ': "זה שאין למכבי על מה לשחק הופך אותה למסוכנת יותר"

one

לאחר שהשיגה אמש (ראשון) ניצחון קליל בדרבי, מכבי תל אביב טסה היום לטורקיה לקראת משחק היורוליג שייערך מחר (שלישי, 19:45, 5+ לייב) מול פנרבחצ'ה במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. הצהובים ערכו אימון מסכם באיסטנבול ונמצאים תחת מערך אבטחה מתוגבר. קווינסי מילר שטס עם הקבוצה לא ישחק. האמריקאי צפוי להצטרף לאימונים בקרוב ולשוב לפרקט בעוד כשבוע וחצי. אנדרו גאודלוק שכמובן לא ישחק עבר היום בהצלחה את הניתוח בקרסול בארה"ב.

הצהובים כמובן איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא ביורוליג. יוגב אוחיון נשאל על כך והשיב: " אין דבר כזה משחק חסר חשיבות במכבי, אנחנו באים לשחק כל משחק ב-150 אחוז ואנחנו באים במטרה לנצח בכל משחק ולתת הכל. יש לנו שבוע ארוך".

על הניצחון בדרבי אמר הרכז: "הרגשנו טוב, אני חושב שפתחנו מההתחלה עם אנרגיות טובות, היינו ראשונים לכל כדור, באנו לשחק. הצגנו הופעה מאוד חשובה וצריך להמשיך הלאה".

המאמן איינארס בגאצקיס הוסיף: "עבורנו כל משחק הוא חשוב ומיוחד. אנחנו מייצגים מועדון מפואר עם מסורת אדירה כמו מכבי תל אביב וחייבים לכבד כל משחק ולתת את המקסימום. המפתחות שלנו הם לשחק אגרסיבי, לעשות הגנה טובה ולא לאבד את הכדור. בדרבי נגד הפועל שיחקנו טוב מאוד ברוב שלבי המשחק, עם אנרגיות נהדרות, וננסה לתרגם את ההצלחה הזו גם לשני משחקי היורוליג שלנו השבוע, בשלישי ובחמישי. פנרבחצ'ה היא כמובן אחת הקבוצות החזקות באירופה, אבל אם נצליח להגביל קצת את המשחק של הגבוהים שלהם ולשחק בצורה עקבית במשך כל 40 הדקות, אנחנו נהיה במשחק".

עוד בנושא:

ויקטור ראד: "ממש רצינו להעביר מסר ולנצח את המשחק הזה"

יוגב אוחיון מכבי תל אביב מול אדריאן בנקס תומר גינת הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מבטיח להילחם. אוחיון/יוסי ציפקיס

מנגד, מאמן המארחת ז'ליקו אוברדוביץ' נשמע דרוך: "נותרו לנו עוד ארבעה משחקים עד תום השלב הזה ביורוליג ואנחנו חייבים להבין שהמשחק מול מכבי הוא משחק מפתח עבורנו. מכבי משחקת באופן אגרסיבי, כפי שהיא נוהגת לעשות תמיד, דווקא העובדה שאין לה על מה לשחק הופכת אותה למסוכנת יותר אז אנחנו חייבים להגיע בריכוז מקסימלי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully