וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ראד: "ממש רצינו להעביר מסר ולנצח את המשחק הזה"

20.3.2017 / 8:10

פורוורד מכבי ת"א חגג את הניצחון בדרבי אמש ועקץ את מאמנו לשעבר: "זה מעניק לך מוטיבציה לנצח מול מישהו שאתה מכיר". מקל: "גם בדרבי הקודם באנו באנרגיות דומות, זה יותר ממשחק רגיל"

one

מכבי תל אביב השיגה אמש (ראשון) ניצחון קליל בדרבי בתוצאה 74:100. ראשי הקבוצה היו מרוצים, כשהיו"ר שמעון מזרחי ניגש אל השחקנים בחדר ההלבשה ובירך אותם, כך גם המאמן איינארס בגאצקיס, ששיבח אותם על המאמץ בריבאונד והוסיף ש"מיעטנו לאבד את הכדור". עם זאת, הדרבי לא היה חף מתקריות, אוהדי הפועל תל אביב, שקיללו את שחקני קבוצתם, הפנו את זעמם לעבר אנשי מכבי תל אביב כאשר היו"ר שמעון מזרחי והמנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' יצאו מהאולם. המשטרה יצרה חיץ ואפשרה לשניים להגיע לרכבים שלהם ולצאת מהאולם.

עוד בנושא:

במעמד צד אחד: מכבי תל אביב הביסה 74:100 את הפועל תל אביב
הלם בהפועל תל אביב: "כל מי שהיה מעורב במשחק הזה ביזה את שם המועדון"

גל מקל שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם ויקטור ראד. יוסי ציפקיס
כיכבו בדרבי. ראד ומקל/יוסי ציפקיס

גל מקל סיכם: "אם מנצחים בהפרש כזה בדרבי, אז זה ברור שזה אחד המשחקים הטובים. גם בדרבי הקודם באנו באנרגיות דומות, זה יותר ממשחק ליגה רגיל, אנחנו בכל משחק באים ורוצים להיות עם אנרגיות הכי טובות והכי מפוקסים שאפשר".

ויקטור ראד אמר: "ממש רצינו לנצח את המשחק הזה, יש להם את רמי הדר והם יכולים לנצח בשלבים חשובים יותר, אז רצינו להעביר מסר ולנצח את המשחק הזה. לרמי הדר יש מנטליות קשוחה והיתה לי מוטיבציה לנצח, כי ידעתי שהוא יגיע מוכן, אז זה מעניק לך מוטיבציה לשחק מול מישהו שאתה מכיר אותו ואת הרצון שלו לנצח"

על היכולת האישית שלו אמר ראד: "אני רק מראה מה שאני יכול, גאדולוק הוא אחד הסקורים הטובים, עכשיו הוא לא על המגרש, המתנתי לזמן שלי ועכשיו אני מפגין את היכולת שלי. העונה הבאה? אני לא חושב על כך, מתרכז בלעזור לקבוצה להשיג ניצחונות, ומתי שנשוחח על העונה הבאה, נשוחח".

לצהובים אין יותר מדי זמן להתענג על הניצחון, כאשר כבר היום תטוס הקבוצה לקראת משחק היורוליג מול פנרבחצ'ה שייערך מחר וביום חמישי יארחו הצהובים בביתם את ז'לגיריס קובנה. על עומס המשחקים אמר מקל: "אנחנו נכנסים לעשרה ימים של המון משחקים, כל יומיים משחק, רצינו להתחיל את זה ברגל ימין. יש לנו עוד שני משחקים עד חולון, מעכשיו לעוד שבוע זה נראה נצח. הטבלה לא משקרת לגבי חולון, הם סופר מאומנים ועושים עונה מצוינת, הראשונה נגד השנייה זה תמיד משחק חזק מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully