וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בהפועל תל אביב: "כל מי שהיה מעורב במשחק הזה ביזה את שם המועדון"

20.3.2017 / 7:51

לראשונה מאז קמה עמותת האוהדים המנהלת את המועדון ספגו כל השחקנים וכמעט כל אנשי הקבוצה קריאות בוז וקללות בסיום התבוסה בדרבי. נאור: "מבקש סליחה על איך ששיחקנו". בקבוצה יעשו מאמץ לצרף שחקן במהרה: "קל לשבור את הכלים, אבל יש לנו מחויבות"

one

לראשונה מאז הקמת עמותת אוהדי הפועל תל אביב, לפני כמעט עשור, ספגו אמש (ראשון) כל שחקני ואנשי הקבוצה קללות וקריאות בוז מאוהדי הקבוצה, בסיום התבוסה בדרבי ביד אליהו (100:74). מעוזר המאמן השני, דרך חלק מאנשי המנהלה ועד ההפתעה הגדולה בדמות קריאות בוז לקפטן מתן נאור שהביט בהלם אל עבר האוהדים. יש לציין כי אל מול אותם אוהדים נעמדה חבורה קטנה של אדומים שדווקא עודדו את השחקנים ואת נאור, שניגש אל האוהדים ולחץ את ידם.

"את האמת? אם הגענו למצב כזה, שהקהל שלנו שהולך איתנו לכל מקום, שמעודד בכל סיטואציה, מביע את המחאה שלו בצורה כזאת, אז נשברו כל השיאים", אמר אחד מאנשי הקבוצה בסיום, "אין שאלה שכל מי שהיה מעורב במשחק הזה ביזה את השם של הפועל תל אביב. אין שום תירוץ שיכול לעבוד; לא לצוות המקצועי ולא לשחקנים, לא פציעות ולא מחלות". אחד משחקני הקבוצה הודה כי הוא מתקשה להתנער מהצעקות: "אין לנו טענות לאוהדים, ממש לא. פשוט הופתענו, לא חשבנו שנגיע ליום הזה, אנחנו צריכים להחזיר להם על הפרקט".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הביסה 74:100 את הפועל תל אביב בדרבי
אוהדי הפועל תל אביב קיללו את השחקנים

צוף בן משה שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
כולם ספגו. אכזבה בהפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

הקפטן נאור, עוד לפני שספג את קריאות הבוז, לראשונה בשמונה העונות הרצופות שלו בקבוצה, אמר בסיום המשחק בו הובסה קבוצתו 100:74 כי היא נראתה רע מאוד מן הפתיחה. "אין לי ניתוח מקצועי לזה, אמרתי לרמי כהן (יושב הראש, א.ש) בדרך למטה ואני אומר לאוהדים סליחה על איך ששיחקנו. אפילו לא ברמת התוצאה, אלא מבחינת גישה של איך שעלינו למגרש. אני לא יודע לנתח, אין לי מה להגיד מעבר לסליחה. אני חושב בדיוק על מה שאמרתי מקודם, על הגישה. אני הראשון שלוקח אחריות, לא זורק על החברים שלי משהו, זה קודם כל אני. אין לי הרבה מה להוסיף. המשחק הזה מבחינתי, הדבר הראשון והאחרון שאני אגיד זה הגישה שלנו".

בקבוצה יש טענות כלפי הצורה שהופיעו השחקנים למשחק, ולגבי רמת המוכנות, אך למרות זאת מתכוונים ללכת עם דעת הצוות המקצועי בראשות רמי הדר ואפי בירנבוים שדורשים שחקן בעמדות הפורוורד בתקופה הקרובה. האדומים הופיעו למשחק ללא שלושה שחקנים - אלאנדו טאקר שעבר ניתוח לאיחוי שבר בארובת העין וייעדר לפחות עוד חודש, דרל וויליאמס שסובל מפציעה במפשעה שמונעת ממנו לשחק וכרגע לא ברור האם יוכל לשחק במשחק הבא, ורם אליאספור שסובל מבעיה רפואית שהתגלתה במהלך השבוע האחרון וכרגע מעמידה אותו בספק לתקופה הקרובה. "הביזיון הזה לא גומר את העונה", סיכם אחד מבכירי הקבוצה, "קל מאוד לשבור את הכלים, אבל יש לנו מחויבות פה, נביא שחקן ונקווה לצאת מזה הלאה".

בנוסף, בקבוצה מחכים לדוח המשקיף מהמשחק כדי לראות האם יציין את אשר התרחש ביציעים במהלך הרבע השלישי. האוהדים האדומים, הממוקמים ביציע מעל אוהדי מכבי תל אביב, החלו להשליך חפצים וכוסות משקה על היציע הצהוב, כשמנגד כמה אוהדים צהובים זרקו בחזרה כוסות אליהם. השוטרים בחרו שלא להיכנס אל יציע אוהדי הפועל תל אביב, אך ייתכן כי האירוע יצויין בדוח והקבוצה עשויה לעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים. נגדה עומד עונש על תנאי של משחק רדיוס במרחק 50 קילומטר מאולמה רק מלפני כמה שבועות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully