וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו אפס ניצחה 68:76 את ז'לגיריס והתקרבה לרבע הגמר

הטורקים השיגו ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים, שלחו את הליטאים הביתה והגדילו את הפער מדרושאפקה התשיעית לשני ניצחונות זמנית. ניצחונות צפויים לפנאתינייקוס ובאסקוניה ויטוריה

ג'ייסון גריינג'ר שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
גריינג'ר במשחק גדול/GettyImages

מחזור אמצע השבוע ביורוליג ייצא לדרך מחר (שלישי) לדרך עם ארבעה משחקים. פרט לפנרבחצ'ה מול מכבי תל אביב, הצליחה אנאדולו אפס לנצח 68:76 את ז'לגיריס קובנה, באסקוניה ויטוריה הביסה 98:71 את באמברג, פנאתינייקוס ניצחה 61:74 את מילאנו.

ז'לגיריס קובנה - אנאדולו אפס 76:68

הטורקים עם ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים ביורוליג ועוד איזה ניצחון חשוב. אנאדולו אפס שרדה מותחן ומשחק צמוד במיוחד כדי לשפר את מאזנה ל-12:15 במקום השמיני, לברוח לפער של שני משחקים מדרושאפקה (לפחות עד המשחק שלה מחר מול צסק"א מוסקבה בחוץ) ולהשאיר את ז'לגיריס קובנה מחוץ לפלייאוף.

ג'ייסון גריינג'ר בלט אצל אנאדולו אפס עם 25 נקודות (9 מ-13 מהשדה) ו-8 אסיסטים, דרק בראון הוסיף 13, בריאנט דאנסטון קלע 10 וקלט 9 ריבאונדים, טיילר הניקאט קלע 5 והוסיף 12 ריבאונדים.

באמברג - באסקוניה ויטוריה 96:71

ניצחון חוץ חשוב מאוד לבאסקים, ששיפרו את מאזנם ל-11:16 וימשיכו להיאבק על המקום הרביעי שמסדר יתרון ביתיות בפלייאוף. באמברג לא היוותה בכלל יריב וכבר אחרי הרבע הראשון פיגרה 31:11. שיין לארקין בלט עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים, צ'ייס באדינג'ר קלע 17 וטורניקה שנגאליה הוסיף 16 נקודות ו-12 ריבאונדים. ג'רל מקניל המאכזב בלט אצל המפסידה עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, לוקה שטייגר קלע 12 עם 4 מ-6 לשלוש.

טורניקה שנגאליה שחקן באסקוניה ויטוריה. GettyImages
נראה נהדר. שנגאליה/GettyImages

פנאתינייקוס - מילאנו 61:74

גם היוונים עדיין קוראים תיגר על המקום הרביעי אחרי ניצחון חמישי בשבעת המשחקים האחרונים. מייק ג'יימס קלע 13, גם ניק קלאת'ס קלע 13 אבל גם הוסיף 6 איבודים, קיי סי ריברס וניקוס פאפאס הוסיפו 10 כל אחד. עוודו עבאס קלע 15 אצל המפסידה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully