וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "וילוש שחקן מצוין, אחד המועמדים שלנו לעונה הבאה"

20.3.2017 / 16:10

קובי רפואה ועומר גולן ישובו הלילה לישראל לאחר שביצעו מעקב אחרי בלם לך פוזנן בן ה-28, שעשוי להחליף את אליסון דוס סנטוס בעונה הבאה. השניים יצרפו גם מגן ימני ושחקן כנף

מאצ'יי וילוש שחקן נבחרת פולין (ימין) מול אנדרה האן שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
וילוש מימין מול אנדרה האן במשחק אימון נגד נבחרת גרמניה/GettyImages

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה והמנהל המקצועי עומר גולן ישובו היום מפולין, אחרי שעקבו אחר בלמה של לך פוזנן הפולנית, מאצ'יי וילוש בן ה-28. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, רפואה לא נכח באימון הקבוצה אותו העביר עוזרו נמרוד קוסטיקה והמריא כדי לראות את הבלם, שאמור להחליף את אליסון דוס סנטוס במרכז ההגנה.

המשחק של הקבוצה המקומית מול גורניק לצ'נה הסתיים ב-0:0, אבל במועדון סיפרו שווילוש בלט במשחק והם שוקלים לצרף אותו. בפתח תקוה עוקבי אחר שחקנים נוספים וינסו לצרף גם שחקן כנף זר במהלך הקיץ. "וילוש שחקן מצוין, הוא אחד המועמדים שלנו. עכשיו הכל תלוי בהחלטה של עומר וקובי, האם הוא המועמד הטוב ביותר שאפשר להביא לקבוצה", אמרו בפתח תקוה. וילוש פתח העונה ב-11 משחקי ליגה במדי הקבוצה שלו. יש לו גם ארבע הופעות בנבחרת פולין, כולן במשחקי אימון. במועדון החלו לחפש גם מגן ימני שיחליף את דור אלו, שיעבור בתום העונה להפועל באר שבע.

במכבי פתח תקוה יחלו בימים הקרובים את ההכנות לקראת המשחק הבא, בחוץ מול בנ סכנין בעוד שבועיים, אחרי ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים בשבת האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully