וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בספרד ממתיחות בין פיקה לראמוס: לופטגי לא יפתח עם שניהם?

במחנה הספרדי חוששים שהמתיחות בין קפטני ברצלונה וריאל שאמורים לשתף פעולה במרכז ההגנה תשפיע לרעה במשחק נבחרת ישראל. ראמוס מנסה להסיט את האש: "בנבחרת תמיד שוכחים הכל"

איסקו נבחרת ספרד. טוויטר, צילום מסך
נראה מחוייך. איסקו/צילום מסך, טוויטר

במקביל להכנות של נבחרת ישראל למפגש הקשה מול ספרד במסגרת מוקדמות המונדיאל, גם הספרדים כבר מתכוננים ואחרי שהסתיים אתמול המחזור בליגה הספרדית, שחקני הלה רוחה נחתו היום בחיחון, שם ייערך המשחק בין השתיים.

אחד השמות הבולטים בסגל הספרדי הוא כמובן סרחיו ראמוס, בלמה הנהדר של ריאל מדריד שהתייחס למשחק מול ישראל ואמר: "אנחנו לא יכולים להיות רגועים מול אף יריבה. חייבים לצבור כמה שיותר נקודות". פפה ריינה, השוער המחליף הוותיק שנחשב בעיקר ל"קצין הבידור" של הנבחרת, אמר בהומור אופייני: "אני מרגיש כמו ילד, יש לי הרבה תשוקה לתרום ולעזור לנבחרת".

בתקשורת הספרדית, אגב, חוששים מאוד מהמתיחות הגואה בין סרחיו ראמוס לג'רארד פיקה, שבתקופה האחרונה מרבים להחליף עקיצות הדדיות, גם ברשתות החברתיות. ב"מארקה" פרסמו רשימה כרונולוגית של ה"עימותים" בין הקפטנים של ברצלונה וריאל בתקופה האחרונה, כולל כמה ציטוטים לוחמניים. פיקה הגדיל לעשות כשאחרי ה-1:6 מול פריס סן ז'רמן ענה ישירות לאמירה של ראמוס ("אשן טוב יותר אם ברצלונה תודח"), ואמר ש"כנראה שהוא לא הולך לישון יותר מדי טוב הלילה, ואני שמח על כך". כמו כן, ראמוס ביקר אמירות אחרות של פיקה: כשבלם ברצלונה טען, למשל, ש"אנחנו מופלים לרעה על ידי השופטים", בלם ריאל השיב ש"כולנו כבר יודעים מי זה פיקה, הוא תמיד חושב שכל העולם רוקם מזימה נגדו".

כעת השניים הללו יצטרכו לשתף פעולה במרכז ההגנה של לה רוחה, ובספרד אף העלו את הסברה שהמאמן ג'ולן לופטגי יימנע מלהרכיב את שניהם יחד לאור הדם הרע שביניהם. ראמוס עצמו התייחס לכך ואמר ש"אני ופיקה אוהבים להקניט אחד את השני, זה נכון, אבל בנבחרת שמים הכל בצד וברגע שאראה אותו, אתן לו חיבוק גדול ונשכח מזה".

ראמוס הוסיף ש"היריבות בין ברצלונה לריאל מדריד תמיד תהיה קיימת ואנחנו, בתור הקפטנים של שתי הקבוצות, כבר התרגלנו לעקיצות הללו. אנחנו משתדלים לא לקחת את זה למקום שלילי".

ג'רארד פיקה ברצלונה מנסה מספרת מול סרחיו ראמוס ריאל מדריד. GettyImages
הדם רע ישפיע על הנבחרת? פיקה וראמוס/GettyImages

מי שנמצא בספק למשחק מול ישראל הוא אסייר יירמנדי, קשרה של ריאל סוסיאדד. השחקן נטש את אימון ה"לה רוחה" היום בשל כאבים בקרסול ויעבור בדיקות נוספות ואם יתגלה שהוא לא כשיר הוא יודח מהסגל הספרדי.

נבחרת ספרד מציגה סגל מעניין מאוד עם שחקנים שנמצאים בכושר מצוין. בחוד בולט שמו של דייגו קוסטה חלוצה הלוהט של צ'לסי, כשבקישור מככבים שחקני ברצלונה וריאל מדריד סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, איסקו וגם דויד סילבה ממנצ'סטר סיטי וטיאגו שנמצא בכושר מצוין בברצלונה. המשחק ייערך ביום שישי הקרוב באל מולינון בחיחון. ישראל מגיעה למפגש הזה בכושר מצוין אחרי שלושה ניצחונות רצופים מול מקדוניה, ליכטנשטיין ואלבניה והיא רחוקה רק נקודה מהספרדים שמועמדים להיאבק על ראשות הבית מול איטליה.

(עדכון ראשון: 14:30)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully