וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: מיקי סירושטיין החולה יחמיץ את המשחק מול הפועל כפר סבא

20.3.2017 / 13:11

הבלם שלא התאמן ביומיים האחרונים הודיע לחבריו באמצעות קבוצת הוואטסאפ של השחקנים כי הוא לא מצליח להתאושש מהמחלה. בן שמעון שוחח עם השחקנים: "אם נפסיד נצטרך להסתובב חודש וחצי עם חבל על הצוואר"

מיקי סירושטיין שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לא כשיר. סירושטיין/לירון מולדובן

בלם מ.ס אשדוד, מיקי סירושטיין, לא יהיה כשיר למשחק החשוב הערב (שני, 20:30, ספורט1) נגד הפועל כפר סבא. סירושטיין לא התאמן ביומיים האחרונים בשל מחלה, אבל בקבוצה קיוו להתאוששות שלו הבוקר והעריכו כי אם הוא יודיע שהוא חש בטוב, הוא ישחק. אלא שהבוקר הודיע סירושטיין לחבריו באמצעות קבוצת הוואטסאפ של השחקנים כי הוא לא מצליח להתאושש מהמחלה וכי הוא לא יהיה בסגל. סירושטיין איחל לשחקנים בהצלחה במשחק שיכול להיות זה שישאיר את הקבוצה בליגה כמעט סופית. המאמן רן בן שמעון העריך באסיפה בפני השחקנים כי אם הקבוצה תאסוף שלוש נקודות, היא תגיע לחוף מבטחים. "בואו נעשה את הצעד הזה ונבטיח את ההישארות בליגה", אמר בן שמעון. "אם נפסיד נצטרך להסתובב חודש וחצי עם חבל על הצוואר".

בהיעדרו של סירושטיין צפוי בן שמעון לחזור ולשחק עם שני בלמים בלבד, חאתם אבד אלחמיד וניר ברדע. בהתקפה ימשיך דין דוד שיקבל עזרה מאור אינברום ומבנצי מושל. חן עזריאל שלא שיחק זמן רב בשל פציעה ישוב ישירות להרכב ויפתח כקשר אחורי במקום תום מונד המוצהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully