וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלהקה": הפועל באר שבע חוזרת לעצמה במאני טיים

20.3.2017 / 7:32

וואקמה ואוגו לא הסתפקו במעגל ריקודים והרימו את סוארס, הנחת של בכר ("נראים שוב כלהקה"), מיגל ויטור חוזר לעניינים ("אף פעם לא הייתי פצוע לתקופה שכזו, רק מסי ורונאלדו יכולים להשפיע לבד על קבוצה") וההכנות למשחק העונה כבר החלו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מעגל הריקודים לא הספיק: כשטוני וואקמה וג'ון אוגו הניפו את וויליאם סוארס באוויר

1. כמו אחרי כל משחק, גם אמש (ראשון), לאחר ה-0:4 על מכבי חיפה, שחקני הפועל באר שבע ניגשו להודות לקהל. אתמול, לראשונה מזה זמן רב, היו באצטדיון - ביציע ועל כר הדשא - חגיגות של ממש. השתלשלות האירועים: ג'ון אוגו, טוני וואקמה ומאמן הכושר דרור שמשון החליטו להרים את וויליאם סוארס. זה המשיך עם הצוות המקצועי, שהתחבק וקפץ יחדיו ונגמר במעגל ריקודים של כל השחקנים. "היחד שלנו חוזר, זה הדבר החשוב ביותר", אמר ברק בכר. "אנחנו נראים שוב כלהקה".

המאמן ידע על מה הוא מדבר. בחודשים האחרונים, חשו במועדון שהשחקנים קצת איבדו מהמחוייבות הקבוצתית שלהם, ומתעסקים קצת בעצמם. העימותים שצצו שוב ושוב הכעיסו את ההנהלה אך שם ניסו שלא לעשות צעד דרסטי ושידרו עסקים כרגיל. "היינו ירידה וזה לא סוד", אמר אחד השחקנים. "אלא שהשער באשדוד עשה לנו משהו והתחיל סוג של תהליך. נגד מכבי חיפה, נראינו כמו שנראינו בתחילת העונה". החגיגות הסתיימו במסעדה מקומית, שם סעדו אנשי הצוות ומשפחת ברקת, כשהשחקנים מצידם, חגגו דקות ארוכות בחדר ההלבשה.

עוד בנושא

הפועל באר שבע הביסה את מכבי חיפה 0:4
בכר: "חזרו לנו הטירוף, הרעב, המשחק הקבוצתי", ויטור: "שמח לחזור"

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע (משמאל) עם מיגל ויטור. ברני ארדוב
"היה קשה לראות את הקבוצה מהצד". ויטור עם צדק/ברני ארדוב

מיגל ויטור: "היה לי קשה לראות את הקבוצה מהצד"

2. כדקה לפני השער השלישי, שלח אוגו מכה לרועי קהת. העיניים של אנשי הפועל באר שבע נישאו בבהלה אל עבר השופט כדי לראות האם ישלוף לניגרי כרטיס צהוב שני וירחיקו לפני משחק העונה נגד מכבי תל אביב. בכר החליט שלא להסתכן, ושתי דקות לאחר מכן הוציא את הקשר כדי לא לסכנו. את בן ביטון, שהוחלף גם כן באותה דקה, החליט בכר להוציא לאחר שהמדדים של הצוות הפיזיולוגי הצביעו על כך שהוא סובל מעומס. "לא היה נכון לסכן את שניהם לפני המשחק מול מכבי תל אביב כשהניצחון כבר מובטח", הסבירו בקבוצה. "הם גם קיבלו מנוחה וגם החזרנו לעניינים את וובה בראון ומיגל ויטור. זו הפריבילגיה כשאתה מוביל בשלושה שערים".

הבלם הפורטוגלי אגב, חזר לשחק אחרי שלא עשה זאת לכל אורך הסיבוב השני וזכה לתשואות אדירות מהקהל, עוד מהרגע שקם לערוך את החימום. "היה לי קשה לראות את הקבוצה מהצד", אמר ויטור בסיום. "אף פעם לא הייתי פצוע לתקופה כל כך ארוכה. עקבתי אחרי הכול באינטרנט". הבלם נשאל מה היה קורה אילו לא היה נפצע, ואמר: "יש רק שני שחקנים שיכולים להשפיע לבדם על קבוצה - ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. אני עדיין לא אחד מהם". ביום רביעי תערוך הקבוצה משחק אימון נגד הפועל אשקלון, בין היתר כדי לתת לוויטור לצבור דקות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב וכדי להכניסו לעניינים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם אובידיו הובאן (מימין). ברני ארדוב
תמיד עובד קשה. הובאן והחברים/ברני ארדוב

הובאן, סוארס ושהר זכו למחמאות

3. מלבד ויטור, בקבוצה היו מרוצים מכמה שחקנים נוספים. הראשון היה אובידיו הובאן, שכבש שער יפהפה. הרומני לא צפוי להמשיך בעונה הבאה, אך היה אחד המצטיינים על המגרש וזכה למחמאות מבכר ומהשחקנים. "לא פשוט להיות במצב שלו", הסביר אחד השחקנים. "אבל הוא תמיד עובד קשה והוא שקט. הוא הוכיח שכל מי שהספיד אותו פשוט מיהר".

שחקן נוסף שזכה לשבחים הוא סוארס. מאז שחזר לקבוצה, התקשה הבלם הברזילאי להציג יכולת טובה, אך נגד מכבי חיפה הוא שוב הראה ניצוצות שגרמו לאושר אצל הצוות המקצועי. "חשוב שההגנה שלנו תהיה חזקה, בטח לפני הישורת האחרונה", אמר גורם במועדון. "צריך לציין את גיא חיימוב שנמצא בכושר מצוין. כמו כן, כשאתה יודע שכל הבלמים שלך בכושר טוב, כולל לואי טהא וסוארס, אפשר להירגע". גם בן שהר קיבל מחמאות. החלוץ החמיץ אמנם ממצב קורץ וגם מנע שער של מיכאל אוחנה מכדור שפגע בו, אך בסופו של דבר הצליח שהר לכבוש ולהוסיף בישול נאה למהראן ראדי. כעת, מקווים באר שבע, שהביטחון יחזור לשהר. בקבוצה מעריכים כי פציעתו של אליניב ברדה קלה, ומרוצים מכך שהקפטן החליט שלא לסכן את עצמו.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
"בבית אנחנו בהחלט פייבוריטים מול מכבי תל אביב". שחקני הפועל באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

הפנים למשחק העונה

4. משחק העונה. אחרי שחגגו, בהפועל באר שבע יחלו להתכונן למשחק מול סגנית האלופה. גם השחקנים מבינים שמדובר במשחק על עונה שלמה. "אם ננצח, נייצר מומנטום אדיר", אמר אחד השחקנים. "שתי הקבוצות מגיעות אחרי משחקים טובים". "בבית, אם אנחנו טובים, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה", קבע ויטור. "אנחנו לא צריכים להסתכל על אחרים אלא רק על עצמנו. בבית אנחנו בהחלט פייבוריטים נגד מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully