וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלנה וסנינה הפתיעה וזכתה בטורניר אינדיאן וולס

הרוסייה בת ה-30 חזרה מפיגור 7:6 (6), 4:1 ל-7:6 (6), 5:7, 4:6 מול בת ארצה סבטלנה קוזנצובה בגמר שארך למעלה משלוש שעות על מנת לזכות בטורניר הגדול ביותר בקריירה שלה

אלנה וסנינה טניסאית רוסייה. AP
הישג ענק. וסנינה/AP

הישג ענק לאלנה וסנינה. הרוסייה בת ה-30, המדורגת 15 בעולם, זכתה בטורניר אינדיאן וולס מסבב הפרמייר של ה-WTA אחרי 7:6 (6), 5:7, 4:6 ענק מול בת ארצה סבטלנה קוזנצובה (8). וסנינה נזקקה ללא פחות משלוש שעות ושתי דקות על מנת להשלים את הניצחון ולזכות בתואר הענק הזה. זהו תואר פרמייר מנדטורי ראשון בקריירה הארוכה של וסנינה.

וסנינה הצליחה לחזור מכמה בורות במהלך המשחק. קודם כל, במערכה השנייה היא פיגרה כבר 4:1 והיה נראה שהיא בדרך להפסד, אבל היא זכתה בארבעה משחקונים ברציפות ועלתה כבר ל-4:5, אלא שאז נשברה בעצמה, אבל היא ענתה עם שבירה נוספת ושמרה על ההגשות שלה בדרך ל-5:7 במערכה השנייה. במערכה וסנינה פיגרה כבר 4:2 אחרי שנשברה, אבל אז שברה מיידית בחזרה ועלתה ל-4:5 אחרי שבירה נוספת. שם היא שמרה שוב על ההגשות שלה וסגרה סיפור עם 4:6 גדול במערכה השלישית. איזה ניצחון ענק לרוסייה בת ה-30.

וסנינה אמרה אחרי הזכייה: "אני כל כך מתרגשת. אני רוצה לברך את סבטלנה על שבוע נהדר כאן. אנחנו חברות טובות ואני מאחלת לך בהצלחה ומאמינה שיהיו לך עוד הרבה ניצחונות. אני רואה שאבא שלי שמח מאוד ומצלם עכשיו, אני רוצה להודות לו. כל החברים שלי בבית צפו במשחק במוסקבה, בסוצ'י והם בטח שמחים מאוד עכשיו. שלום לרוסיה. אני רוצה להודות לטומי האס שעושה עבודה כל כך טובה. הטורניר הזה תמיד ברמה גבוהה מאוד, כל השחקנים נהנים מאוד לחזור לפה. עכשיו אני אפילו אוהבת את הטורניר יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully